![]() |
Schulle du missar helt.
Han menar att hans praktik sket skig. Han knebert fått sin praktik hade han fått truckutbildning/truckkort och därmed haft goda chanser att få jobb eftersom de krävde truckkort för att få anställning. Nu sket sig allt... Förstår inte alls hur du lyckades tolka det som att knebert inte vill jobba... dock hade jag lite mer info då jag för ett tag sedan läst detta inlägg http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=247 |
Citat:
Men det kan misstolkas helt, om man först läste som jag. Tolkade som om att han inte ville ta truckkort för att det krävdes att de anställde honom efter truckutbildningen. Lät lite förvrängt. :) |
Citat:
|
Citat:
På min var det batteriet som först gav upp. Det gick inte att ringa många minuter på full laddning efter ett års användande. Sen hägrade en SE T610 också, och att jag fick den gratis medan jag var inlagd två veckor på sjukhus satt ju inte rent fel. ;) |
Det gick inte så bra på dagens tester.. :tumner::tumner:
|
Citat:
Tråkigt att det gick åt skogen med Silvan...men var på AF, ett truckkort kan ju behövas till andra arbetsplatser! |
Ett truckkort, som man har, är värdefullt att inneha. Men lik förbannat finns det inga lagerjobb och truckuppdrag ute just nu. :mad:
|
Grr, jag blir så förbannad på SF's biljettbokningssystem :mad:
Om man ska köpa biljetter med kontokort över internet, så måste man ha med sig kortet till bion, kan dom inte bara ta betalt över nätet!? Och om man då ska reservera biljetter måste dom hämtas ut imorgon, så i sånna fall måste man in till stan då . Illa :vetej: |
Citat:
|
Piss att man loggas ut
Från detta skitforum stup i ett...
Prova med att skriva ett inlägg och leta efter länkar på en annan sida, återvända till inlägget och skicka, pang så är man utloggad! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
En annan dum sak är (eller snarare var) att om man varit inloggad utan att vara aktiv en stund, så försvann markeringen på vilka inlägg man läst eller ej. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:01. |