![]() |
I MSTS? För mig tänds den direkt man snuddar det minsta över hastigheten. :)
|
Nej i Open :)
|
Sitter just nu i ett X2000 tåg med 202 km/h på väg mot Stockholm! :Yeah:
Nästa uppehåll : Älmhult! |
Och nu förbi Södertälje station med 202 km/h xD
Shit va vyn från bron är vacker på kvällen! |
Det borde inte gå att köra 202 över bron, STH är 180 för X2!
|
Men det gör det haha!
Åkte gennom Gensta med 180 knyck. Nu är det nattåg 94 som gäller. Ruller in på Gävle station just nu ;) |
Måste ha varit någon form av eftersläpning i displayen, jag har upplevt att den blir lite koko i tunnlar och det finns ju en del såna i området. Gnesta i 180 är dock helt troligt. :)
|
ombord.info.se
Finns en karta där x2 färdator skriver hur fort tåget kör =) (but what do i know^^) Så ett tåg till Mora på Centralen. 17:46. IC 42 kanske? Och har loktåget ersätts av ett X3000.. det är så synd Bönan.. Vem vill åka Regina från Sthlm till Mora? :Fnissa: |
Ingen... Huga! :visslar:
|
Då var spåren lagda fram till Säter... :)
|
Och jag åkte raka spåret tebaka hem^^
4000 km räls på 4 dagar :grin: SJ Nattågs ombyggda SSRT BF4-P vagnar kan absolut inte rekommenderas!!!! Till alla er som ska åka nattåg i sittvagn, se till att få plats i en B7B vagn. (Ombyggd BF4 vagn) Åkte hela sträckan Gnesta - Uppsala blandt annat och kan bara säga: Bönan, jätte bra jobbat på sthlms rutten din! :tumme_upp: Ser fram mot nästa screenshots från Säter! :tumupp: |
Tack tack! :ber:
|
Absolutt enig med mikban , kjempeflott rute :grin:
Jeg har kjørt stockholmsruten hele julen :grin::grin: Takk for det gamle året til dere alle :grin: |
Nu blir det 180 sträcka!! :tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tänkte liva upp tråden lite igen med första inlägget i 2014
Här syns SL's X10 i väntan på vidare färd mot Heby :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:29. |