2 bifogad(e) fil(er)
Två bilder från min bana jag jobbar på.
Bifogad fil 24747 Bifogad fil 24748 Bilderna blev lite konstiga men det får gå:visslar:. |
Citat:
|
Grattis! Kan väl lika gärna avslöja hela bygget nu. Stockholm C-Arlanda inklusive alla pendeltågsstationer och Arlandas stationer för Arlanda Express. Senaste bilden är från Arlanda Express-depon.:grin:
EDIT: Anledningen att jag har satt en regina istället för en X3:a är att jag ännu inte har fått tillstånd att visa bilder på/ladda upp min repaint. |
Citat:
|
Till repainten använde jag samma programm som i MSTS, TGATool 2. Är lite svårt att förklara hur jag gjorde, men jag natar att PaintShed är enklast. Det funkar dock inte för mig. Vill du se bilder av Stockholm C, så gå tillbaka i tråden och kolla på mitt förförra inlägg. Jag vet att det blev lite fel, bara två spår är "genomgående". Men som jag har sagt tidigare, se det som en fantasibana!;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En till bild: Vad tycker ni?:)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Fint jobb med banan "bönan" :).
Andreas...X2000 svart finns inte för nerladdning, kanske kommer framöver. Bidrar med några bilder från min stambana. MVH. Ekan |
Snyggt:D är det västra stambanan?
|
Finns "Pressbyrån" för nedladdning? :drool::)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Papperskorgen saknar texture i TRS2006. Har gjort en uppdatering för TRS2006, finns någonstans under downloadsdelen för Trainz. |
Gräset som Ekan använder finns att ladda ned här:http://www.greenery.name/mstsg/mstsgd.htm?trainz,1 Längst ned, Grass set 1 och på dls. Sök på JVC.
|
Citat:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Simon...det är "min egen" stambana.
Lite bilder på "skåne"-tåg. MVH. Ekan |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:55. |