![]() |
I morgon har vi frilufts dag och jag ska åka slalom:tumme_upp:
|
Imorgon blire till att åka Inlandsbanan till Brunflo! :) Då slipper ni mig i en-två vecka/or.. :rolleyes:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Fullt jäkla ös på Snabbtåg 432!!:D:D:D
|
Åker imorgon ner till Motala för att packa ur lastbilen jag bott i den största delen av tiden sedan juli 2012. Känns förbaskat vemodigt, jag har åkt många mil och varit med om många upplevelser med den lastbilen, men känns som ett bra avslut på en underbar tid på ett lika härligt jobb.
Jag har nämligen fått nytt jobb, något jag ser riktigt mycket fram emot. Nya jobbet innebär flera fördelar och dessutom som grädde på moset får jag en högre lön:) |
Att få ett besök av sitt barnbarn..
är ju mumma.. hon är hos rätt ofta.. och.. som fotbollsfreak.. som jag är.. kommer gärna en boll fram då.. det handlar ju om att ge "Kulturella influenser"... ska inviga henne här i detta forum.. när hon är "mogen".. och själv vill..
|
Då har man förhandsbokat nya "Cities in motion 2" :) Nu längtar man till 2a april... :rolleyes:
|
Resa till Warszawa inbokad för påsklovet. Ska bli kul, älskar Polen!:tumme_upp:
|
Denna helg får jag sova hela TRE nätter i rad i min egna säng. Det, friends and foes, är lycka. Sann lycka.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mil efter mil av detta, här har ni en lycklig ruttbyggare... :grin::grin:
|
SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Yeah::Yeah::Yeah::Yeah::applad::applad::applad::a pplad::applad::applad::ber:
|
Imorgon får jag en ny stationär dator, vilket gör att jag kan spela igen! :grin::tumme_upp:
|
Imorgon ska jag åka tåg till Kalmar med klassen. Dessvärre så ska vi samlas vid tågstationen 5.50 på morgonen........
|
Har firat att jag...
idag... varit medlem på detta forum i 9 år... har just nu inmundigat varm korv på uteplatsen...!
|
Citat:
Jag kan även se en positiv sak till: jag klarade truckprovet idag (praktiska), så nu är jag klar med allt det :tumme_upp: |
Själv har jag varit medlem och - i mina egna ögon - aktiv i snart 11 (Ja, elva!) år.
Mycket har hänt, många människor har kommit och gått under den tiden - men en sak är säker. Genom detta forum har man träffat vänner för livet. Det är jag forumet evigt tacksamt för. Och för att inte tala om alla roliga stunder man har haft, både i simulatorerna och "IRL". Vem minns tågsimulatordagen i Gävle... Var det 2003? Eller Tåg150, även det i Gävle, 2006? Eller alla mer eller mindre tokiga projekt vi har haft. Alla rutter och tåg för MSTS som utvecklats, introduktionen av TRS för massa år sedan, utvecklingen av just TRS - och mycket, mycket mer. Nå. Nej, nu ska jag inte bli nostalgisk och filosofisk här. Tack i alla fall!:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:18. |