![]() |
Nu går jag OT, men billigt kan man säga. :) Jag såg det på Coop Extra i Eslöv för 99 Sek
|
Jag har inte skaffat Msts Jag bygger en bana i trs2006 och jag försöker bygga verkligt och jag ska bygga till Göteborg och behövde hjälp.:)
Tack för svaret |
Citat:
|
Citat:
|
Fantastisk arbeide!
Citat:
|
Citat:
|
Fler nya bilder...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag tar VL-tåget mot Herrljunga och bild 1 är Hunneberg där Kungen brukar jaga. Bild 2 är Salstad en spannmåls by, tror jag Bild 3 är väg 44 bron Bild 4 är ån Nossan Bild 5 är blivande station Grästorp. Spåret är lång raksträcka på c:a 18km och det är jätte åkermark så man ser horisonten väldig långt håll. Fortsättning följer... |
Hej!
Jag har placerat kilometerstolpar från Kornsjö till Trollhättan enligt efter banverkets km-punkter av kartan. I kartan så finns det inte km-punkter i sträckan Uddevalla-Herrljunga, så jag undrar ni lokförarna vet om var nollpunkten börjar, är det Uddevalla eller Herrljunga. Eller också annan plats som börjar. Jag är tacksam för bra svar. |
Citat:
|
Tjossan, det här ser snygg som vanligt, Totte!:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp:
|
Jättefint! :tumme_upp:
|
Citat:
Nollpunkten är i Uddevalla. Ryr har 13,7 Öxnered 22,6 Vänersborg 26,2 Vargön 31,0 Grästorp 49,6 Håkantorp 63,4 Vara 69,1 Vedum 79,8 Herrljunga har stambanans km-räkning 377,6 /Micke |
Hej!
Tack så mkt för kilometerpunkterna. Och trevliga komentarer! |
Grästorp växer...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Grästorp växer så det knakar... |
Snyggt! :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:44. |