![]() |
Ojdå! Synd att du blev av med din hårddisk. Kom ihåg att göra backup av dina projekt nästa gång. ;)
|
Citat:
jaja, sådant är livet, nu kan jag ju åtminstone göra ett snyggt Tb lok! ;) |
Citat:
|
Jösses jag lovar den dagen det går att köra Tb i trainz kommer jag gråta här hemma :visslar:
|
Citat:
Har du börjat med Tb:n igen? Skulle var kul att veta lite!:) |
Citat:
Och för simulatorn har Ma loket och El16 loket tagit högre prioritet den senaste tiden då jag känt att det är viktigare att få färdigt dom före Tb-loket då jag varit tvungen att börja om där. Men som det ser ut just nu vet jag inte när något av det ovannämnda dyker upp, Ma loket är egentligen färdigt för en beta-release och det lär väl dyka upp inom en snar framtid. Men efter Ma loket vet jag inte när nästa objekt kan tänkas dyka upp, utav många olika anledningar. |
Tack Marcus för svaret! Nu vet vi hur det ligger till.
|
Citat:
Du hann inte skicka en första version till Ekan innan hårddisken blev stulen, så att han sitter på ett ex. i daxläget. Om så är fallet, finns möjligheten då att du kan tänka dig att släppa henne för nedladdning till Trainz, fast du inte tycker att hon är 100% klar. |
Jodå Ekan har fått en version utav modellen från mig en gång i tiden.
Och om jag inte missminner mig har jag tidigare gett honom min tillåtelse att ladda upp dom modellerna jag har givit till honom. Så det är nog bäst om du hör dig för med Ekan själv om han har kvar modellen. Annars har jag ett nytt Tb på gång, även om det ligger lite längre bort på horisonten eftersom att mitt Ma och El16 har högre prioritet just nu. |
Citat:
|
http://i1145.photobucket.com/albums/...psd02899db.png
Detta är den modellen jag har nu. Dock vet jag inte när den kan tänkas bli färdig då jag nu för tiden saknar det mesta av referensmaterialet jag hade. Vilket gör att jag har väldigt svårt att få till boggier och underredesdetaljer. |
Hoppas verkligen att du kan fortsätta på den, ser ju kanonbra ut..
|
Vet inte om det här är något för dig Marcus men tänkte att saknade du material för Tb så kanske ett Tc istället. fanns ändå 20 St på tiden man fortfarande röjde snö i Sverige och tågen rullade om vintrarna :grin: --> http://www.svensktmjforum.se/forum/i...p?topic=6268.0
|
[quote=lan;261762]...Loktypen är unik så tillvida att den hade egen medförd vändskiva...QUOTE]
Jag vände en Tc för ca 100 år sedan uppe i Sunne, eller möjligtvis Torsby. Första gången och det var lite skakigt :) Har tyvärr inga bilder på just det tillfället, men vilken syn! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:23. |