![]() |
Hej NorwegianTrainz!
Har du fixat nå´t med installationer? Fick du den att funka? |
Citat:
|
Citat:
Cajonpass använder jag lite. Satsa på Donnerpass i första hand och kostar nu 29.99 Euro (303kr) hos Steam. |
1 bifogad(e) fil(er)
Bulken 99% färdig!:Yeah:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hej!
Min installationsdisk är RailWorks. Så jag får ju uppdateringar hela tiden.:tumupp: |
Testet banen, fungerte kjempebra. Må si du har gjort en veldig bra jobb på Bulken. Ser også at du har kommet til Voss, for etter Voss begynner oppstigningen til fjellet. :tumme_upp::Yeah:
|
Gamla dampen
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Jag kørade med gamla dampen i dag. Det var en triveleg resa. Jag tok några bildar. :) Helsing traindriver2015 |
Va trevligt, Traindriver2015!:tumupp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag håller på bygger stationen Voss. Jag fick ett bekymmer om personer på gräsmattan. Jag tog bort plattformen, men inte personer de står fortfarande kvar. Hur sjutton får man bort dem? Nå´n som vet hur? Är djupt tacksam för svar. |
Vet ej om det kommer att fungera men prova att hålla markören jämte och håll i vänster musknapp, dra upp en lagom stor cirkel och släpp. Alla objekt inom cirkeln ska ju markeras då, sen är det bara att hålla inne Ctrl och klicka bort de andra markerade objekten, så gör i alla fall jag vid liknande problem.
Fast du kanske redan har testat detta? |
Allternativt, åk ner under objektet och prova att markera därifrån, brukar funka bra när det är lofts som är svåra att markera ;)
|
Den är borta nu! Den försvann samband med start av datorn.:tumupp:
|
En bugg! Det där plattformsproblemet stötte jag på förr, men försvann vid omstart av rutten.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:52. |