![]() |
Hur snyggt som helst Totte. Längtar tills rutten kommer :)
|
Heja på friskt humör,så ska de se ut Totte:tumme_upp:
jaj69 |
Wow! Det här är verkligen grymt, rent sagt grymt. För upp MSTS till en helt ny nivå...:)
En STOR eloge till dig, Totte, för allt arbete du lagt ner på MSTS och din rutt. Torde vara en av forumets legender? |
Tack alla! Fick gåshus av att läsa era fina kommentarer. :)
|
Ja man kan inte annat än bli imponerad av allt arbete du lagt ner på din rutt. Ska bli roligt att köra den, när den är klar!
Är alla spår lagda nu? Är det "bara" landskapet kvar? |
Citat:
|
Det är klart med lagda spåren...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, det är klart med lagda spåren för länge sen. Det är landskapen och vägarna som är kvar och sen sist signalerna. Jag har ringat in med rödfärg som jag skall göra landskap. |
Ja, man ser ju att du har kommit väldigt långt.. Det kan inte vara så jättemånga mil kvar nu!:applad::grin:
|
Hej!
Nu är det stor risk att jag slutar med bygget p.g.a. tråden: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25070 :( |
Citat:
Jag hoppas verkligen inte att du lägger ner arbetet på ditt mästerverk. Oavsett när du blir klar, så åker MSTS på igen för min del. Din rutt går inte att missa och som någon tidigare sa, din rutt gör att MSTS når ytterligare en nivå uppåt! :tumme_upp: |
Tack Mazz!
Jag är okunnig om Windows framtid. Jag hoppas verkligen att MSTS kan fungera även i Win7. Det är viktigt för mig att känna mig tryggt och kunna fortsätta med bygget. |
Citat:
http://forums.flightsim.com/vbts/sho...=287065&page=6 :) |
Stå på, Totte! Er imponert over prosjektet ditt, og har hatt mange artige togruter på den første utgaven av Trollhättanrutten. Ser fram til å kunne kjøre videre inn i Sverige en vakker dag. Trur nok at det er flere MSTS-entusiaster der ute enn du tror, og mange kjører relativt mye. De skulle bare visst hvor stor glede folk har hatt av det arbeidet du har lagt ned, og hvor mye det arbeidet du gjør nå vil bli satt pris på dersom det blir ferdig en gang!
Selv har jeg prøvd ganske mange ulike simulatorer, men fremdeles er MSTS førstevalget! Lykke til videre, men ikke jobb for mye. Kos deg og ha det gøy! |
Citat:
Sen tycker jag rent allmänt att man inte ska nervärdera någon av simulatorerna utan att ha något konstruktivt att komma med. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:44. |