![]() |
Har du använt/ska du använda de här? http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24976 Tror att de passar på vissa ställen i din rutt. Du får gärna måla om dem till passande destinationer. :tumme_upp:
|
Citat:
Har kjørt siden 2004 :) Lykke til videre:tumme_upp: Mvh lukas |
Samma här, jag längtar efter rutten enormt mycket. Vad jag har hört så funkar MSTS på Win7. Om du slutar nu, kommer många MSTS-användare att bli mycket besvikna och ledsna. Så snälla Totte, ge inte upp!:o
|
Citat:
Håper du ikke avslutter ruten , men om du skulle bestemme deg for å gjøre det så håper jeg at du kan legge ut den delen av ruten som er ferdig slik at ditt arbeid ikke blir helt bortkastet etter alle årene du har jobbet med den. Stå på Totte og ikke mist motet , du er en topp rutebygger:tumme_upp: Mvh lukas |
Mer om Grästorp...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag kan gladeligen meddela er att jag fortätter som vanligt. Visar nu ett par bilder om Grästorp. Ni ser några animerade golfare i bild 1. I 2:an visar jag den stora spannmålssilo. |
Citat:
frammåt mot nya fantastiska mål. Än en gång tack Totte för ditt fantastiska jobb :tumme_upp: jaj69 |
Citat:
|
Dette ser meget bra ut Totte, stå på.
Vi 2 får bygge vidre med ruter til MSTS.:tumme_upp: Da jeg syntes RS og RW ikke holder mål, den har for mange svakheter, dårlig lys, biler som blir borte ved vegkryssning, regn i tunneler:mad: |
Citat:
Mvh lukas |
Ser bra ut som vanligt Totte, du skrämde mig verkligen nu...:D
|
Jättesnyggt! Längtar tills rutten blir klar! Verkligen. :tumme_upp::)
|
Gött att du fortsätter, lycka till med bygget:tumme_upp:
/Magnus |
Instämmer i kören, gött att du fortsätter!
Fick nästan en hjärtattack när jag läste här sist. Tur att du valde att fortsätta, jag menar Tottes rutt är ju ren toppklass och inget annat! :applad::ber::tumme_upp: |
Grästorp färdig...
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu är Grästorp färdig! Fortsätter mot Håkantorp. Njut av bilderna! Loket är Ma TGOJ. |
Härligt Totte! :applad::tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:24. |