![]() |
Det är ju jättesnyggt. Är det night-cab med MSTS-bin som du skrev om tidigare? / OM
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad som är uppdaterad, ATC är i ordning numera. Signalindikation, digitalhastighet och overspeed. |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag gjort om Load, Details och Trollhattan. Visar bilderna! Bilden togs av Sparkfot. Linx-tåget gav mig inspiration innan jag började med rutten. |
Heja på
Hej på Totte!, det är underbart att se vilket jobb du lägger ner på detta jätte
projekt. Bara njuter och väntar på att den snart ska komma ut.:tumme_upp::tumme_upp: jaj69 |
Snygga bilder! :tumme_upp:
|
Tack för kommentarerna!
Japp! Nu har jag lyckats med signalering mellan Öxnered-Uddevalla och det fungerar perfekt. :Yeah: :Yeah: :Yeah: Kvar är biltrafiken där är det mycket i Uv. |
Men en fråga bara, du sätter ju ut signaler nu. Kan det inte bli problem när du fortsätter med landskapet fram till Göteborg?:) Men, du gör väl rätt, jag har inte särskilt stora erfarenheter av ruttbyggning...;)
|
Hej!
Ja, det går bra så. Vill växla om, att bygga landskap och placera ut signaler. Det blir bra omväxling för mig. |
Ok, ja, jag håller med om att det är bra med omväxling när man bygger. Så gör jag i Trainz när jag bygger där också.:)
|
Det är fantastiskt roligt att följa din byggnation via webben, har du bilder från Upphärad och Prässebo trakten?
|
Citat:
Tack för trevlig kommentar! |
Hej!
Ja, jag har gjort mycket landskap från Grästorp c.a 7km och det är en bit kvar till Håkantorp. Min fru tar datorns tid till släktforskning så jag får väl vänta ibland och hålla på annat. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:34. |