2 bifogad(e) fil(er)
Några bilder från min museijärnväg.
Här har ångloket kopplats till några el-lok och godsvagnar för att ställa dem i förådet. Bifogad fil 25212 Här backar tåget till förådet. Bifogad fil 25213 |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ett ICE- tåg i full fart. :) Det är TS 09.
|
Citat:
|
"Banking Contist" kallas det i 2006, tror att det är ungefär samma i 09. Finns på DLS:)
|
Citat:
|
ICE- tåget som följer med TS 09 har också det inbyggt redan.
|
Citat:
I princip kan man öppna bilderna i vilket program som helst som hanterar TGA-filer, men gör man ändrigar och sparar i vissa program får man fel storlek på filen, 32bit kan bli bara 24bit osv. med påföljd att objekten inte syns. Sen bör man vara observant på att vissa objekt kan ha 3 olika storlekar på samma bild (high, low, lowest) så att man gör samma ändring på alla annars kan objektet se ut på ett sätt när man zoomar in och på ett annat när man zoomar ut, plus att vissa texter, loggor m.m måste spegelvändas, vändas uppochner, att vissa texturer är ihopdragna m.m, men det lär man sej ganska snabbt. Sen är det oftast bodyfilen man öppnar. MVH. Ekan |
6 bifogad(e) fil(er)
Några bilder från min bana.
|
Här en rutt
Hej! här kommer några bilder från min rutt jag håller på med det är i trainz 2009 jag bygger i
gubben50 --------- John.P |
Citat:
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Har precis testat att bygga lite i 2009 för första gången. MVH. Ekan
|
Rentav äckligt snyggt ju...! Skulle väl vara i skarven mellan spårtexturerna och marktexturerna där på första bilden, blev en väldig skillnad, men det är ju småsaker.
Sjukt snyggt!:tumupp: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05. |