1 bifogad(e) fil(er)
Då har jag byggt till Knivsta. Bara lite marktexuter kvar. Här dundrar Uppsalapendeln igenom ett villaområde utanför Knivsta en dimmig junimorgon. Kommentera gärna!:)
|
Snyggt bönan :).
|
Tackar!:grin:
|
Jo förresten, en kort bit byggde jag med mer detaljerade kontaktledningsstoplar, men det tog sån evinnerlig tid så nu återgår jag till splines.;)
|
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Ser mycket bra ut "bönan" :).
Kan hålla med dej om att det är tidskrävande med utsättning av Tomas ktl.stolpar och ledningar, men har man bara tid och tålamod så blir resultatet suveränt :). Här är några Reginabilder. MVH. Ekan |
Citat:
|
Oj fy helvete!!! Sanslöst snyggt. Tror varje gång att det inte går bygga snyggare, också överträffar du det varenda gång... Sanslöst...
|
Hej! Jag mätte upp streckan, och såg att jag har byggt nästan prick 20 km norr om Arlanda, om någon är intresserad.:)
|
Jag är intresserad! :);)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack Daniel å Dson.
Ett containertåg passerar en liten landsortsmack. MVH. Ekan |
2 bifogad(e) fil(er)
Otroligt snyggt Ekan:).
Var hittade du macken? Här är lite bilder från min museijärnväg. |
Snyggt själv Elias.
Macken finns på DLS, heter "Esso Gas Station" har jag för mej, men eftersom det inte heter Esso längre i Sverige har jag gjort om den till en Statoilmack. MVH. Ekan |
5 bifogad(e) fil(er)
Morgonpendeln ankommer den lilla bruksorten Gryttjom för att låta den ensamma resenären kliva på. MVH. Ekan
|
Snyggt Ekan vart finns stationshuset ? ...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:24. |