![]() |
Åh, det är så förbannat snyggt! :applad::applad::tumme_upp:
|
Det är nästan skrämmande att se hur otroligt verklig rutten blir till verkligheten.
Detta lär slå det mesta av rutterna som har byggts till MSTS. Må gott i kylan! :ber: |
Helt underbart fortsätt så:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp:
jaj69 |
:tumme_upp::tumme_upp: Fantastisk flotte bilder , gleder meg stort til den dagen mesterverket slippes:tumme_upp::tumme_upp:
Godt jobbet:tumme_upp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Tackar för de fina komentarer!
Ja, nu börjar Herrljunga ta form. |
Ser redan bra ut! Hoppas någon gör stationshuset. :tumme_upp:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag la plattformarna och det var många plattformslut som jag fick placera ut vid spårkurvan. Sen är det jag placerade ut 36 st Fundament runt om Turntable 42. Är inte nöjd med den. Har någon bra tips på hur man täcker runt om Turntable, vore jag tacksam. |
Snyggt Totte! Jag tycker att vändskivan blev bra ändå, men om du inte är nöjd själv, så ska du självkart jobba vidare med den.:tumme_upp:
|
Herlig:applad::tumme_upp: Totte dette ser helt topp ut.
|
Gantryn...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag tog bort gantrybryggorna och några stolpar för de står fel p.g.a. autogantry. Så jag placerade bryggorna manuellt och även stolpar vid kurvorna, så de är klara. |
Ser ju kanonbra ut...även vändskivan!
|
Ett förslag, om du tycker att det blev fult med vändskivan, med fundamenten som sticker upp, testa att sänk dom till precis under marknivå och se hur det blir.:)
|
Hej! Snyggt. Så du använder Autoplacement nu, förr har du väl placerat alla gantrys "för hand"? :)
|
Citat:
Tack alla för trevliga komentarer, förresten. |
Hej! Snyggt!!
Jag undrar bara om du kan visa en spårkarta över herrljunga |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:54. |