Tack så mycket!:)
|
Citat:
|
Citat:
Citat: Ursprungligen postat av trainz_bonden http://www.e-buzz.se/forum/images/eb...s/viewpost.gif Hej! Du Ekan var hittade du dressinen på översa bilden? På DLS. Sök på "NS SIK" så hittar du några olika modeller av den. MVH. Ekan |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Edit: Bengan var snabbare. |
3 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från ts 09 ...
|
4 bifogad(e) fil(er)
Nu är vi på en bana som jag har byggt på i 2 månader nu ... Troligen kommer den för nedladdnig om en månad ... :) Tycker ni att jag ska ändra på nått så är det bara att skriva ;).
|
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här är några bilder på Cargonet El 16 som släpar å drar på egna burkar. MVH. Ekan |
Snyggt Ekan. Vart hittade du loket?:visslar: Har googlat men inte hittat.
|
Kanske kan vara Ekan som varit framme och kladdat igen? ;)
Och inte släppt repainten. Då blir den svår att hitta. :rolleyes: |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag fick loket i "present" och vet faktiskt inte vart eller om det går att ladda ner. |
Ja jag ska det ... Snygga bilder
|
Citat:
|
Citat:
Som har blivit ommålad utav Göran (hgkn) till El16 CargoNet, sen har jag gjort några varianter som Tågkompaniet. Tyvärr, så har vi inte fått kontakt med skaparen via mail för tillstånd att lägga upp henne + några vagnar som han har gjort till loket. Har förr mig, att han heter Knut Randa eller något liknande. Om nu någon, skulle råka ha kontakt med honom. Så kan ni väl be honom, att skriva något i tråden eller skicka PM till mig eller Göran (hgkn). Om det skulle vara OK, att lägga upp dom för nedladdning. Tyvärr, så tror jag. Att han inte längre är aktiv och håller på med Trainz. Loket har över 7 år på nacken och som sagt, inget svar via mailadressen som finns i configen. |
Mystiska "vägar" i Hedö 4
2 bifogad(e) fil(er)
Hej Ekankal!
Jag har laddat ner Hedö 4 med allt som tillhör (hoppas jag). Men, det har uppstått något mystiskt när man öppnar banan. På många ställen så har dina vägar bytts ut mot TS2009 Example Track. Det gäller också en del ställen där det skall vara lågt vägräcke. Se bifogade två bilder så kanske du förstår. OM du möjligen vet någon lösning på detta så är jag tacksam, annars får jag sitta och ändra om överallt där det har uppstått. Banan är för övrigt jättefin och jag själv både avundsjuk och ödmjuk för dina färdigheter när det gäller banbyggande och ser med STOR förväntan fram emot att få tillgång till en uppdatering, när och om sådan kommer:-) Hälsningar Benkegbg |
Citat:
Benkegbg.....skumt, ska kolla på det där så återkommer jag. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:20. |