![]() |
Filmsnutt...
Hej!
Jag filmade rutten och Bm73 rullar mot Upphärad från Nygård. Visas i 30 sekunder. http://www.youtube.com/watch?v=AaHG4qUo3zs I slutet av filmen, byggdes ny bana till Trollhättan i verkligheten då. Det är första gången för mig att visa film. |
Snygg Totte, kul att se rutten i rörliga bilder!:tumme_upp: Härligt spårljud!:):tumupp:
|
Hej Ja får lov att hålla med Bönan helt underbart, både ljud och bilder. Ser fram mot den dagen du släpper rutten. Lycka till med det fortsatta byggandet
Totte.:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::applad: jaj69 |
Citat:
|
Kul att du filmar din bana
|
8 minuters film
Hej!
Jag filmade många avsnitt från Mellerud till Trollhättan och redigerade i Windows Movie Maker. Det blev inte så bra kvalitet som jag hoppades på, men ni vill ändå se filmen i alla fall. http://www.youtube.com/watch?v=y7izaPGt6_E |
Spännande hoppas det blir fler filmer från din rutt:)
|
Snyggt, men vill bara påpeka en sak::) Precis efter att vi lämmnar stationen ser jag en signal. Runt den är en "fyrkant" där bakomliggande objekt ser konstiga ut. GÅr det att fixa på något sätt? Antar att felet ligger i signalen och inte rutten.:)
|
Det var ju jättefint. Jag väntar på att få köra själv.....
Hälsningar Olle M |
Hej!
Ja det är problem med fyrkanten precis framför signalen. Det är för att vi ska se signalen på långt håll. Orsaken är att Forest-träden försvinner bakom fyrkanten, så jag placerade så mycket som möjligt vanliga träd som inte försvinner, för att kunna dölja fyrkanten. Jag har fixat den, så det syns inte längre. Tack för du påpekade. |
Härliga filmer Totte!
Synd att det blir så pissig kvailte, när man använder Movie Maker. Men ja vet, har själv använt det sk**programmet... Men rutten ser jättebra ut och jag längtar tills den blir klar. Tack för att du inte gett upp under alla år, jag vet att detta blir kanon när det är klart. Tack!!!! |
Vet inte hur det kunde bli så dåligt, jag har använt MovieMaker och det är inget fel på det...:vetej:
|
Nygård färdig...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu har jag jobbat c:a 1 mil landskap, bommar och signaler till Nygård. Det nya bubbelspåret finns där och är c:a 5 km lång. Sista bilden är Nygård och idag är den borta nu i verkligheten. |
3 bifogad(e) fil(er)
Mera bilder...
|
Snyggt!!!!!:applad::applad:
Kul att du har kommit långt;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:18. |