Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Visar här lite bilder på mitt pågående projekt. Rutten hetter Bergbanan. Det är inte helt klart ännu, som ni kan se. Kommentarer? :grin:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Dennis...du imponerar. Snyggt. Skickar några bilder på V5-183 resp. -188 som rangerarbetar (åsså ä're väl Dson som ska riva Lidlvaruhust med lastbilen när han backar in :D:D) Loken kommer troligen för nerladdning (med rätt id.nr.) bara jag får ok med tillståndet sammt gjort lite finjusteringar på dom. Har gjort repainten från bilder på Järnvägar.net/lokguiden. MVH. Ekan |
Väldigt snyggt:).
Ock Ekan var laddade du ner V5? |
Citat:
Ang. ommålningen till V5, se inlägget ovan. MVH. Ekan |
Citat:
När den väl kommer för nedladdning. Så får den duga som en V5:a, tills en riktig dyker upp. Har suttit och letat efter något snarlikt, men inte funnit något tidigare. Närmare än så här, kommer vi nog inte med V5:an i nuläget. |
Citat:
|
Citat:
äntligen jag har väntat på v5 hoppas du kna få ut dem mycket snart :tumme_upp: |
Citat:
Har precis fått i väg mailet till "Steffan" (är nog lika kass på engelska som dej ;), tur att det finns online-översättningar)så nu är det bara att avvakta. MVH. Ekan |
Citat:
Men vadå, du ser ju hur snyggt jag backar trailern? Helt spikrakt ekipage! ;) Sjukt snyggt helt enkelt. Sanslöst... |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej! :)
Lite fler bilder från min rutt: Bergsbanan. Har byggt mycket idag. |
Citat:
Så ser det mycket bättre ut. Blir lite tjatigt. Att läsa Nord, Nord, Nord och på andra sidan waggon, waggon, waggon. |
Dagens godståg passerar hmm.. Lantområdet;)
http://u1.ipernity.com/11/63/75/4656375.d8521ef3.jpg |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Hade tänkt tipsa dej om att använda någon finare himmel, men tydligen så är du tankeläsare. Dina bilder blir bara bättre och bättre. Storfrämmande på min lilla flygplats, Närlanda. Ett stort flygplan, 747'a, och ett lite mindre gammalt veterantåg på besök. MVH. Ekan |
Hej! här är lite nattbilder från bygget jag håller på med.
gubben50 --------- John.P |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:30. |