![]() |
Kjempefine :)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Några bilder från Trollhätterutten kanske kan passa...
|
Hej!
Va kul att du publicerade fina bilder! Och dina vagnar i Thn!:tumupp: |
3 bifogad(e) fil(er)
Äsch, några bilder till från Trollhätte-rutten... :)
|
:tumme_upp:Toppenbra!:tumme_upp:
De gula makadamvagnarna har jag inte sett, är de släppta? |
1 bifogad(e) fil(er)
och på tal om att fumla till det... Ellok ute på oelektrifierat, det blir ett samtal med nån tkl med begäran om hjälplok m dieseldrift... säkert uppskattat... :vetej: kom i alla fall förbi vägövergången... |
Hej!
Kul att se DM körde på fel spår och stannade. Vad heter zipparna om de gula makadamvagnarna? Kanske har jag dem i lagrade i datorn.:rolleyes: |
De gula vagnarna tror jag ingår i newS malmvagnar, så kolla där!
|
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder på Hector Rail 441 och Sns-X-vagnar i samband med ett tågmöte i Bjurhem på Tottes trollhättanrutt.
Dessa bilder tog jag i samband med en demostrationsvideo till en ljudscriptstutorial jag har skrivit i Tutorial-delen på forumet, samt att jag ville visa upp HR-lokets repaint: https://www.youtube.com/watch?v=jEkic4kWenY |
Jylland 2000
4 bifogad(e) fil(er)
Det finns nu en uppdatering av Jylland 2000 på Oldtimerklubben.dk - Den kom ut nu i julafton. Nätet har nu helt egna danska signaler och vägkorsningar. Helt fantastiskt, tycker jag. Allt som saknas är väl ZUB 123, men annars är det väldigt roligt att köra runt i norra Jylland!
|
5 bifogad(e) fil(er)
Har ju äntligen (??) kommit snö här i Tokholmia, så lite snöbilder mellan Trollhättan och Mellösa kanske kan gå an?
|
Fina vyer, Mazz!:tumme_upp: Du har fin uppfattning hur bilder ska vara.:tumupp:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Flotte bilder :tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:50. |