![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
2 bilder på biltransporttåg istället. MVH. Ekan |
Citat:
Motortransporten där på bilderna antar jag att det är en egen tillverkning? Och om inte, var kan man hitta dessa? Mvh / D |
Citat:
Själva vagnen. Tror jag, att jag har sett på Trainzitalia. http://www.trainzitalia.com/vbulleti...s.php?catid=39 |
Precis som Bengan säger, eget kladd.
Fick precis lite bättre underlag att göra vagnarna mer "riktig" med av ovanstående talare som gör att det kanske kan komma något för nerladning så småningom. Tack för det Bengan. MVH. Ekan |
2 bifogad(e) fil(er)
Suttit barnvakt i kväll så då tog jag och mixtrade lite med materialet som Bengan skickade då "lillen" behagade sommna på en gång.
Kan kanske bli något med lite finjusteringar. |
Citat:
|
Snyggt ekan.
Dom vagnarna, ser jag nästan dagligen i Sundbyberg. |
Snyggt Ekan!:tumme_upp: Jag undrar vad det är för himmel du använder? Tycker den ser väldigt bra ut och tänkte använda den i mina rutter.:)
|
Citat:
|
Himlen som Ekan använder heter EP1 - sky #14 och finns på DLS.
|
Himlen finns inte på DLS. :vetej:
|
Fanns den visst. Hur bar du dej åt för att INTE hitta den? :confused: Jag fick träff med en gång. Kuid 36649:21014 har den iaf.
/B |
2 bifogad(e) fil(er)
Ett tips till alla som vill ha fina himlar (fick tipset av MatsH själv), ladda ner både EP1 och EP2 himelpaketen från DLS.
Lite mer mixtring med Motortransportvagnar. MVH. Ekan |
Citat:
Du har fått till vagnarna ordentligt, kan inte bli så mycket bättre:tumme_upp:. Du struntar väl i, att fråga topae om tillstånd för uppladdning? Får han syn på dessa, så kanske han slutar att leverera bra matrial åt oss och ägnar sig åt körning istället:grin:. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Då hinner man finjustera det sista på vagnarna, behöver måla om kapellet mellan vagnarna på några utav dom bl.a. Åsså vart det slutligen en till mixtring på en sista variant, sen klarar vi väl oss med Motortransporter, eller? Skulle väl vara om man fick underlag till dom blå/röda i sådanafall. Tack än en gång Bengan för underlaget till dom här vagnarna. MVH. Ekan |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11. |