Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En bild från Ostkustbanan: Arlanda Express möter Uppsalapendeln vid Upplands Väsby samtidigt som ett pendeltåg gör uppehåll i bakgrunden.:)
|
Citat:
|
Den syntes inte på bild annars!;)
|
7 bifogad(e) fil(er)
Var ute och körde lite på malmbanan på min gammla bana, Hedöbanan (mitt första bygge i Trainz). MVH. Ekan
|
1 bifogad(e) fil(er)
Väldigt snygg bild Ekan! En morgonbild från Stockholm C, Rc6 1409 tittar fram.;)
|
Citat:
Klarar en sån kontaktledningshållare sånt stort avstånd? Ser konstigt ut enligt mig, vet inte vad ni tycker... |
En "riktig" morabrygga är nog max lite drygt 20m bred tror jag, så det där blir nog lite väl brett mellan stolparna om man ska vara lite gnällig ;). MVH. Ekan
|
Jo, det blev sådär eftersom spåren ligger för tätt för att den stolpe ska få plats. Jag ska se vad jag kan göra.:)
|
Bönan: Kommer du att lägga upp Arlanda Express målningen? Har du fått tillstånd ännu? :)
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Bombardier: Har ännu inte fått tillstånd, det har gått ca 2 månader. Det är så att jag har målat om en X2000 mellanvagn för att likna X3-mellanvagn, och den vagnen är jord av en annan än Reginan som jag har använt till drivenhet.
Ekan: Tack för tippset, den stolpen blir perfekt här!:tumme_upp: Har nu byggt till Rosersberg, en X12:a dyker fram ur skogen precis innan banorna går ihop vid Skavstaby.:) |
X10 är det väl:rolleyes: Snyggt att du fixat lutningen iaf:tumme_upp:
|
Självklart är det X10. Vet inte vad jag säger...;)
|
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från min bana.
Här kommer fem bilder från en liten fotbolls arena som jag har byggt. Vad tycker ni om den? :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:01. |