![]() |
Citat:
/Magnus |
Citat:
Ja, om fartygen hittar jag inga som passar till Göta älv. :vetej: |
Agnesberg växer...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, Agnesberg växer nu och det är mest företag som härjar. Stort skrotupplag. Inte så lätt att få tag på objekter som passar in. Vore tacksam om ni hittar objekt, skrotbilar, metallskrot och fartyg som passar tiil Göta älv. |
Fartygens storlek till Göta älv...
Göta älv och Trollhättekanal
Slussar Göta älv tillsammans med Trollhättekanal är 82 km lång mellan Göteborg och Vänern. Nivåskillnaden på totalt 44 m klaras av sex slussar, en vid Lilla Edet på 6 m, fyra slussar vid Trollhättan på totalt 32 m och en vid Brinkebergskulle på ca 6 m. Max tillåten storlek på fartyg i slussarna (inom parentes efter särskilt tillstånd): Max längd = 87 m (89 m) Max bredd = 12,6 m (13,4 m) Max djup = 4,7 m (5,4 m) Finns det fartyg att få tag på? Jag lyckas inte hitta nå´t. Är tacksam för hjälp. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ingen som hittat fartyg? Nu har jag svår uppgift att sätta ihop motorvägbitar nämligen E6 på andra sidan av Göta älv. Lyckades hittils! |
Snyggt med påfarterna!:tumme_upp:
|
Finns lite fartyg här: http://www.thetrain.de/de/downloadar...zeuge/schiffe/ och här: http://www.activitysimulatorworld.net/Les_bateaux.htm
|
Citat:
|
Tror att de är med i newroads.:)
|
Citat:
|
Citat:
Laddade hem tre st. :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Agnesberg klart och jag visar tre bilder... Sista bilden, det känner ni flesta av er här på forumet. |
Ser ju hur bra som helst ju. :tumme_upp::tumme_upp:
Vill bara tacka dig också för att du bygger en sån här rutt till Msts. :D |
Herregud så snyggt!!!:tumme_upp:
Om man ändå hade haft sådan talang själv, skulle vilja bygga lite av västkustbanan med enkelspåret Halmstad - Hylte inkluderat men det vill sig inte riktigt haha ;) |
Totte, du börjar och närma dig snart tror jag!! :drool: :tumme_upp: :Yeah:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:25. |