![]() |
Ser mycket bra ut Totte.:):tumme_upp:
|
hallå, Totte går det bra nu? :vetej:
|
Fint!!:):)
|
Mer om Göteborg...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag pusslade lite mer med bygget i Göteborg Central. Placerade ut panoramaobjekt för att undvika för många objekt och slutar med krasch. Är uppe i 1300 objekt hittils och det är hälften kvar att bygga ut i samma tiles. |
Bra Totte!
Det ser kanon bra ut. Bra med bakrunden och att det går att lösa på det sättet. Kommer bli en kanon rutt. Lycka till med fortsättningen. |
Ser bra ut! Ja, använd så mycket bakgrund du kan där. Det ska ju vara en stor stad...
|
Ett tipps när du bygger med många objekt! Blir det för mycket i samma tile, kan det krascha när man sparar. För att undvika detta, åk ut i "vitheten" utanför rutten och spara sen. Jag fick tipset på train-sim.com och det har funkat utmärkt när jag har byggt med många objekt.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för komentarer och Bönans tips!
Tipsen vet jag redan, fick göra så i Oslo. Visar en bild och jag satt i passagerarestolen i Linx och skådar utsikten. |
Ser bra ut! Vad får du för FPS i Göteborg med så mycket spår?:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag bygger Göteborg fortfarande, det är jobbigt att leta efter objekt som passar. Jag behöver er hjälp att hitta liknande Västgöta Lejon enligt bild. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Medan jag väntar på svar om Västgöta Lejon, håller jag på med motorvägar. E6:an leder under många broar och sista bron mot Tingstadstunneln är E45 som jag håller på lägger ut. Sen kommer E20 också som inte syns ännu på bilden. |
Dette ser meget bra ut Totte.
Gleder meg til den er klar. |
:tumme_upp:Kjempebra Totte:tumme_upp:
|
Götaälvsbron klart...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer bilden om Götaälvsbron är klar! Så Göteborg växer undan för undan. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Kan ni bygga en riktig borg enl. inlägg 1960 åt mig är jag jätte glad. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:55. |