Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Landskapsdesign - Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Officielt: PROJEKT GÖTEBORG! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25165)

marmar 2010-05-11 16:46

Jag ska börja med banan men det kan ta längre tid en sommaren. P.g.a Jag ska på semester under sommaren.

Jonmpa 2010-05-11 19:15

Vore kul å se bild på Vagnhallen i Majorna. mvh Johnny

Bombardier Train 2010-05-11 23:09

Hur blir det med betan? Har inte fått något PM ännu. Ni har väl fått mina uppgifter om adress? :)

Jonmpa 2010-05-12 08:27

Jag har pratat med Markus Wallgren om detta och han sa att den kommer i veckan här, men när jag talade med honom på chatt i måndags visste han inte vilken dag exakt, så ingen av oss betatestare har fått PM än, dom har pratat med posten angående betalningsalternativ till betan för oss igår och i förrgår, ungefär så ligger det till. Så det är klart på gång med andra ord. mvh Johnny

GBGtram 2010-05-12 12:28

Ikväll..

Nu har alla betatestare fått info om BETA rutten. Adressuppgifter har vi med ( allas) Hoppas nu ni får glädje av att vara först i Sverige.. Världen med att köra på PT GBG rutten ( BETA).

Bilder på Majornas Vagnhall kommer snart.. ikväll eller i mon för middag..

GBGtram 2010-05-12 21:02

Bilder på MAJONRA i PT GBG v:1.0

6 bifogad(e) fil(er)
Majorna ( södra) området Majorna södra ska vi nu få se lite, Vagnhallen, området ner mot Sannaplan.

Jonmpa 2010-05-12 22:51

Wow, vad snyggt och fräckt alltså, 10 poäng av 10 möjliga ifrån mig:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tu mme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_up p::tumme_upp::drool::applad:

lan 2010-05-12 23:15

Verkligen ett imponerande projekt ni har startat. Jag ser att några av mina alster kommit till användning, kul! Jag har visserligen "häcken full" (som vissa andra Göteborgslag) men hör av er om det är något ni oundgängligen möjligen skulle behöva (ingen lång önskelista bara!).

Lycka till:

rock 2010-05-13 00:34

:)

Jisses, vad snyggt allt är :) blir en bra sommar i år :)

GBGtram 2010-05-13 10:35

Tackar och kul att ni gillade bilderna de kommer mera snart..:grin:
På fredag skickas alla BETA-rutter ut till BETA testarna. :tumme_upp:
Och för huvudrutten ( v.1.0) så går bygget framåt , de växer så de knakar.
De som tar tid med bygget är att leta fram de mest liknande huset som de gör i verkligheten även detaljer så som vägmärken, linjer, vägmarkeringar, övergångsställen, signaler, belysning mm.

Om du har nåt område du vill se i PT GBG vol.1.0 så skriv de här så får du se!

GBGtram 2010-05-13 15:06

3 bifogad(e) fil(er)
Snabb byggstatus i bilder... PT GBG vol:1.0 växer väldigt fort, detaljer som inte syn på bilden är skyltar och gatubelysningen. Alla ska bli fullt med hus , träd och allt annat.. :grin: Område Majorna och närheten av Godhemsgatan.

Andreas 2010-05-13 20:02

Var kan man ladda hem Vagnhallen?
Samt funkar dörrarna att öppna och stänga?

GBGtram 2010-05-13 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas (Inlägg 210514)
Var kan man ladda hem Vagnhallen?
Samt funkar dörrarna att öppna och stänga?

Hej , de står lite tidigare på detta ämnet vad vagnhallen heter , ska kolla upp de, dörrarna går inte att stänga eller öppna tyvärr... om man inte bygger om den då.. LS1 update heter vagnhallen

marmar 2010-05-14 07:19

snyggt!! Jag längtar tills banan blir klar.

GBGtram 2010-05-14 18:23

PT GBG beta info

Hej idag har haft fullt upp och därmed inte hunnit posta PT GBG BETA rutterna med detta gör jag på måndag direkt efter plugget kl:14, men jag läste lite på postens hemsida och har fixat skyddspapper idag så DVD:erna håller på vägen till dig. Detta påverkar dock inte leverans tiden eftersom inget händer i mon eller på söndag..utan måndag.

Gällande V.1.0 så kommer vi snart att göra en 10 minuters trailer för Originalversionen , detta gör vi när PT GBG är helt klar så man redan då kan kolla in City rutten

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:33.