![]() |
Citat:
Det kanske har lärt sig en läxa på samma väg dock en bit bort, syftar på olyckan som skedde mellan Tullinge och Tumba för något år sedan där en en 15 årig flicka vart ihjälkörd vid ett obevakat övergångsställe på sin väg mot skolan. Hennes fräldrar hade varit oerhört på kommunen om att de skulle sätta upp trafiksignaler men detta gjordes inte förräns deras egna dotter vart ihjälkörd. |
Citat:
Citat:
|
Jag har legat stadigt på ca genomsnittligt 52 tim i veckan, sedan jag kom tillbaks från semestern. Det blir pengar av det här! :tumme_upp:
Dson: SNÖ? :( |
Citat:
Snö, ja:D Inte i dalen. Men på bergstopparna brukar den första snön falla i slutet av augusti:) |
Citat:
Eller ta lastbilen och utnyttja dess krafter. :grin: |
Citat:
Men lastbilen däremot, ja MIN rejäla truck tar sig upp för skutan i 80 knyck på högsta växeln, med 60 ton. Jag lovar! Säkert! Det är så!:grin: |
Usain Bolt vann på 100m på rekordtiden 9.58:tumupp::Yeah:
|
Gjorde ett impulsköp idag och uppgraderade mig ifrån min Ipod mini som är jättegammal och som har slutat att fungera till 4'e generationens Ipod Nano, svart självklart. Herrejädrar så tunn den är! :eek:
|
Idag hittade jag en femhundring.
Idag ramlade jag och förstörde mina byxor värda drygt femhundra. |
Haha, det som började bra slutade dåligt
|
Citat:
|
Citat:
|
Får tillbaka min dator idag så att jag kan bygga vidare på Ostkustbanan :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
|
Idag började man i skolan blev en bra klass! :tumme_upp:
|
Skolan började i onsdags, skitrolig klass, trivs jätte bra, och vi han med allt så vi är lediga i morrn så jag har även hunnit åka hem! :drool:
|
Höstens föreläsningar började idag med "Objektorienterad analys och design"! Givetvis med skolans roligaste föreläsare, wie, jippie!:tumme_upp:(räknas ironi till denna tråden eller den andra?;):visslar:)
|
Fick min 540ez-blixt idag. Med tanke på att den är analog så får man klara sig utan automatiken. Ställa manuellt med hjälp av histogrammet fungerar dock finfint! :tumme_upp:
|
IK Brage vann över Arameiska/Syrianska Botkyrka idag med 2-0 :D
Om nåt år ser vi Brage i allsvenskan :tumupp::) |
Äntligen är det fredag. Skönt! :grin::)
|
Citat:
|
Idag gjorde jag mitt första betalda fotojobb:)
|
Citat:
Idag började jag själv den långa spar-resan mot ett 300/2,8 utan IS. :drool: |
Citat:
|
Idag gjorde jag mitt första betalda bartender-jobb :kora: ;)
|
Citat:
|
Xbox 360 Elite beställt! ;)
Härlig prissänkning, kan tänka mig rusning nu. Om någon vill ha mitt gamla 360 Premium så finns det på Tradera från tusenlappen! I originalskick! |
Citat:
|
Citat:
|
Själv hämtade man sitt Ps3 slim idag. Så nu står det ett xbox 360 premium å ps3 på skrivbordet.
|
Har börjat på en foto kurs som pågar 7 onsdagar framåt.
Läraren va riktigt bra, Hoppas man blir en bättre fotograf. :) |
Fan vad skönt, förbifarten blir av tillslut. Först Citybanan och nu Förbifarten. Kanske finns det en framtid för stockholms infrastruktur? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Skämt åsido, jag är för dåligt insatt i trafiken där uppe för att kunna säga ja/nej...:) |
Nu jävlar!
|
ah trevligt! Sxbox 360 elite ;) funderar själv på att byta mitt vanliga Xbox till ett elite bara för att jag vill ( eller är det måste ;) ) ha HDMI porten på baksidan ;)
|
Citat:
|
Citat:
Kalla sig dansk när man bor i Norrland... Det var det grövsta! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:34. |