Du antolb..
du får till det jättebra.. gillar din spårläggning.. men eller och.. och syftar då mest på och.. vill ge dig här ett tips.. det finns en massa snygga träd och annan vegetation hos användare Jankvis.. både på TRS DLS eller om du söker på hans hemsida på Google.. ta detta välment.. vegetation är viktigt för helhetsintrycket...
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för tipset Stina! :) Träden såg väldigt fina ut. Jag bjuder på två bilder också.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ett litet tips bara. Vänd varannan vagn på Nordwaggonen, så får du texten rätt. Samma sak med ekans motortransportvagnar. |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ja det går nog åt några pinnar till den lasten. Får nog jobba full dag för det:visslar: antolb. Det börjar likna något, ser bra ut. Några nya bilder från mig. Dom är på en lokal bana. |
Du baloo406...
detta är riktigt snyggt...!
|
4 bifogad(e) fil(er)
Oj då! En miss från mig. Nu kommer lite bilder.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt antolb :).
________________________ baloo: Detsamma gäller dina bilder :). Av en slump, så hittade jag Estoniskt!!! lok, som är byggt i Brasilien ursprungligen (tror jag), och som även återfinns i USA, ett C36 nämligen. Orginalet finns här http://trainzup.com/?cat=16&paged=4 (c36-7i 1515), för dom som ev. är intresserad. |
2 bifogad(e) fil(er)
Bilder från Vandrarum.
|
Snyggt antolb...
Bra byggt...!
|
Nu är det säkert ett år sedan jag senast tittade in i TRS-forumet, och ännu längre sedan jag senast byggde eller körde i TRS, men jag måste bara säga: Fy tusan vad snygga banor ni bygger!:tumupp::tumupp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Några fler bilder ifrån Vandrarum:)
|
Citat:
|
Snyggt jobbat, antolb :).
Du börjar bli riktigt duktig, måste jag säga :). |
Citat:
Själv har jag inget att visa, inte hunnit långt alls med min bana... Men bilder kommer väl, så småningom :) |
5 bifogad(e) fil(er)
(Sockerbruket har tillfälligt flyttat till USA ;):D:D).
Derailment, som man säger i Amerikat ;), då är det bara att invänta det tunga artelliriet ;):D. |
Citat:
|
Citat:
|
Det var rätt fräckt ekan.
antolb. Du bygger bra. Ps Nu försvinner jag några dagar, ny dator skall installeras. Hållit på i några dagar nu att kopiera filer.Ds |
1 bifogad(e) fil(er)
De va ett bra tag sedan man höll på med Trainz...
Tog mig en "ide-period" som vissa djur gör vintertid men nu har gnistan tänts igen :tumme_upp: Har börjat på en ny bana som jag hoppas kommer bli nåt att ha denna gången! :rolleyes: Har inte hunnit långt alls men visionen finns och det är bara smutsgörat att göra först! |
Ska bli kul att följa din bana..
Egonrow.. ska den bli stor eller liten...?
|
1 bifogad(e) fil(er)
SJ X12 på BHJ.
|
Citat:
|
Intressant, Egonrow!
Vore bra om du skapar egen tråd om rutten, om du kan fortsätta. |
RIKTIGT finurligt ekan! Och dessutom, är det RIIIKTIGT snyggt byggt! Fast du visar alltid fantastiska byggen och ommålningar! :D Även ni andra, bygger även ni fantastiskt snyggt!
|
Snyggt allihopa!:)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Jaha, har fått igång nyförvärvet. Blev inte helt fel.
Lägger upp några bilder. Lite information om dom. Bild 1. På väg ut från Bangården i Glentree, på väg mot Dalbury. Bild 2. Passerar igenom lite träskmark. Bild 3. Hamnen West Harbour i bakgrunden, innan Sidospåret till Berts Logging. Som syns på Bild 4. Bild 5. Närmar sig Dalbury Bild 6. Genomfart på Dalbury Station. Med säd magasinen i bakgrunden |
Citat:
Å tack för kommentarerna till "urspårningen" ;):). |
Fint baloo406...
och med det menar jag egentligen verkligen snyggt! Fortsätt så!!
|
Klart mäktiga bilder. Gillade speciellt den med floden bredvid.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Vilka fina bilder alla visar!
|
Stockrosor, störgärsgårdar och vildhavre, kan det bli sommarsvenskare?
Du har talang, Antolb!!! :applad: |
Instämmer med LAn. Det här ger mersmak.
Nisse |
Fint antolb...
Du har fått till det.. man behöver inte alltid ha med tåg på bilderna... bra jobbat!!
|
Kan bara hålla med alla andra, TJUSIGT antolb :).
(Oxå är det kul när inte bara stina [som borde få en guldmedalj, för sina positiva kommentarer överallt] kommenterar bilder) ;). |
3 bifogad(e) fil(er)
Hmm, X2000 har visst fått blinkande slutljus.
Går till och med att slå på/av i driver-läge oxå ;):D:D. |
Ekan va gjorde du egentligen för att bli så bra på att göra banor? sålt själen till jävulen? blivit utsatt för någon utomjordisk strålning? ;)
|
Stina har redan frågat det jag undrade, så får nöja mig med att berömma ditt mästerverk ekan!!!! SUPDERDUPERSNYGGT! Men det visste du väl redan :rolleyes:
Själv har jag inget att visa... Men på fredag har jag en 5 timmar lång tågresa som ska ägnas åt Trainzande! ;) EDIT; ibland missar man verkligen... ni andra har självklart byggt riktigt snyggt ni med!! Ni är alla verkligen riktigt duktiga på att bygga! :) |
5 bifogad(e) fil(er)
Tjusiga bilder antolb. Det ser ut som en varm och skön sommardag. Det kan man behöva med det ruskvädret vi har nu.
" egonrow.. Det skall bli intressant att se hur den början skall sluta. Sluta är väl fel ord, för en bana i trainz blir nog aldrig färdig. Fortsätta är nog mer riktigt. " stina o ekan, man tackar för era kommentarer. Jag såg att du gjort succe`i det stora landet i väster också ekan. Man får gratulera till framgången.:applad: Lite bilder från mig. |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jo, har halkat in på en del bananskal "over there" faktiskt ;):). Och numer ägnar jag mej mest åt att köra amerikanskt, och håller mej mest till amerikanska forum, så det lär nog kanske inte bli så mycket mer bilder här från min sida!!?? Här är i alla fall några ändå. Tack Jockes å hammar'n oxå :). |
baloo406 och ekankal..
ni grabbar är ju hemma på amerikat.. lite för långa tåg.. för mina banor.. men ni har väckt tanken hos mig.. Fina bilder av er..!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:01. |