Nämen
Snygga bilder gott folk!
Det är inte många som postar i denna tråd för tillfället så jag tänkte att man kan hjälpa till för att hålla Screenshot tråden igång! ________________ T44 388 paserar en rätt så öde övergång. Den enda som använder den är Bonden Olle som jag lyckades få på bild när han var ute och rastade hunden! ;) http://i1140.photobucket.com/albums/...8-19-20bmp.jpg http://i1140.photobucket.com/albums/...8-59-86bmp.jpg |
En riktig skog rely..
det känns som om att man "nästan kan kliva in i bilden"... bra jobbat.. som en tavla...
Fint byggt..! |
1 bifogad(e) fil(er)
Mycket fina skogsbilder rely:tumme_upp:
stina.. tackar. 1 st från mig. Amtrak lä,mar Dalbury Stn. |
2 bifogad(e) fil(er)
rely: Skitsnyggt i vanlig ordning (humm, är nog dags att ladda upp dom uppdaterade T44-loken, texturerna ser inge vidare ut ser jag nu ;):D:D, [men det har inget med dina bilder att göra, rely.)
-------------------------------------------------------- Baloo: Dej har jag redan berömt i dag, så du får inget mer (fast bilden förtjänar det) ;):D:D:D. -------------------------------------------------------- Slänger väl in några bilder, när man ändå håller på å svammlar: Importerade en amerikansk biltransportare (Kodiak) från ketchup i dag, men det är nått helt otrolig vad mycket pollysar en del modeller innehåller: Håll i dej nu spyfrog ;) (om du ser det här), 137035, du får t.o.m. ett bildbevis på det :D. Nästa korv blir det nog bara senap på, HAHA ;):D:D. Tack till stina oxå :). |
Jättesnyggt allihopa! :)
|
Citat:
Hälsningar |
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hade lite tråkigt såhär mitt i natten och fick för mig att prova att bygga lite i Trainz..
De var typ första gången detta år jag startade Trainz.. Får kanske sätta mig och fixa lite mer en annan dag =) |
Snyggt leoj...
gillar dina bilder... bra jobbat!
|
Kul att få se lite bilder från dej, leoj, ser ju riktigt bra ut :).
(synd bara att jag fick så fruktansvärt dåligt samvete nu, så jag måste be någon att sparka mej riktigt hårt i h....., så att jag gör klart det jag har lovat dej ;):)). ------------------------------------------------------- Och tack benkegbg & spyfrog för era vänliga kommentarer :). |
snygga bilder leoj :)
|
Precis laddat hem... Falköpings Central..
2 bifogad(e) fil(er)
..av Lan.. var tvungen att se den på en bana.. så jag plockade bort lite granna på "Sommarbanan" och satte ut denna förnämliga byggnad, ser ju lite malplacerad ut , men ändå... funderar på att bygga om denna bana och utgå från stationen i fråga... får nog plocka bort en hel del vegetation.. då Västergötland har mycket... "öppna landskap....
Måste konsultera Moster Hulda först... |
Tack alla =)
Ingen fara ekan ;) :P Har inte fixat så mycket med modellen/andra 3dsaker på sista tiden heller Spåret på bilden är så långt jag lyckades få till det.. |
Kul att se sina verk i "rätt" miljö och inte bara i Trainz rutnät, som är allt jag hinner med numera!
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack till Ekan och LAn som lyser upp tillvaron.
- |
Snyggt svenolov...
Stämningsfull bild...!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej på er, min första post här. :)
Malmö tunnelbana linje T1 T1 Väster Hamn - Rosengård Centrum - Sallerup |
Snyggt emmy du har talang :)
|
I Malmö diskuteras spårväg. Ditt inlägg i frågan är frisk men framför allt riktigt bra. Det kan kanska roa dig att veta att Malmö stad lagt ut ett spårvägsreservat i Rosengård. Det skall bli ett nöja att följa fortsättningen.
Nisse |
2 bifogad(e) fil(er)
Passar på att efter inlägget ovan att hoppa från storstad till de djupa skogarna. Ett par bilder från min kommande Svensk skogsbana, som handlar om sträckan Åmål - Svanskog en märklig järnväg där de s k tysktågen drogs fram för att inte väcka uppmärksamhet. Få boende med andra ord.
På ena bilden spakar LAn rälsbussen med panoramafönster, bra för att upptäcka älg och kanske en och annan björn. I den andra bilden passeras ett skogstjärn. Nisse |
Snyggt alla! :)
För er som vill se ekans bilder från andra sidan pölen, finns dem här, upptäckte jag! :rolleyes: http://saxrt.freeforums.org/viewtopic.php?f=23&t=269 |
Citat:
SNYGGT jobbat :tumme_upp:. ------------------------------------ Jockes: Haha, avslöjad ;):D:D. Blev av en slump lite halvtjenis med han som har startat siten (Sam=en kanonkille), å några av hans polare. |
Hej!
Jag håller med Ekan! Påminner om min rutt Trollhättan_2 där spåren från Mellerud och uppåt i några kilometer. Se bilder här: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=3417&page=85 |
2 bifogad(e) fil(er)
ett par små på mitt nyligen färdigställda stations område vid Bohuslänskusten
|
Snyggt byggt.. Nils o rachammer...
och kul med lite historia..blir mer levande då... och "falurödfärgshusen"... fyller sin funktion.. mer sånt grabbar...
|
Snyggt hammar'n :).
Finns som vanligt mycket att upptäcka i dina bilder, om man tittar noga :). |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Min ”svensk cabbana” sträcker sig från Mellerud till Ämål. Totte går vidare från Mellerud norrut till Långö i Köpmannebro. Att det är Långö framgår klart i jämförelse med min bild av samma ställe. Totte väljer alltså alltså att avsluta banan norrut på en bestämd plats vilket jag ser som mycket ambitiöst. Själv fuskar jag genom att låta bibanorna ta tvärt slut på ogeografisk plats. Min Köpmannebro är en genomarbetad del av banan och har tagit lång tid att bygga. Kan man då bygga ihop banorna? Har svårt att tro det. Benkegbgs bana är en DEM-bana. Mina kommande banor Mellerud – Bengtsfors (planerad) och Åmål – Svanskog (pågående) är också DEM-banor. Jag har lyckats bygga ihop två Dem-banor med en höjdskillnad på 20-40 meter. Men att bygga ihop en bana byggd på baseboard med en DEM-banan verkar mer tveksamt. Vad säger du Totte? Kan man samordna sträckorna? Eller är det kanske bättre att fortsätta med god grannsämja? Nisse Jämför gärna bilderna genom att gå in i Tottes länk. |
Hej Nils!
Min rutt är Trollhättanrutten och man kör med MSTS och inte TRS. Det är ändå kul att jämföra bilderna. |
En bild från...
1 bifogad(e) fil(er)
Sommarbanan.. som jag tagit upp igen..har blivit med... Svallöfsbolaget.. ska detaljera området framåt.. Moster Hulda.. gillar miljön.. riktigt arbete försiggår på såna här ställen.. var hennes kommentar....
|
Hej! snyggt :tumupp:
|
Har detaljerat den genomgående bangården..
1 bifogad(e) fil(er)
lite ikväll.. ser möjligheterna.. har bara börjat..
|
Snyggt stina :).
Tur att du å några till finns, annars råder det rena begravningstämmningen över Trainz nuför tiden ;):D. |
Begravningstämmning kanske...
1 bifogad(e) fil(er)
för två grönfinkar har parkerat på spåret framför Svalöfsbolagets magasin, så det finns risk att dom blir överkörda och snart får begravas. Synd för dom har nyss tagit sig upp ur ketchupflaskan :visslar:
|
Men för att muntra upp..
så kan jag nog informera om att jag...alltid läser och ser era inlägg, och även laddar ned det ni lagt ut.. jag tror och hoppas att aktiviteten blir större här.. och att en förklaring är att våren.. satt sina spår.. folk är helt enkelt ute mer.. och sitter inte framför datorn i samma utsträckning som under vintertid.. har fått order att skriva detta av Moster Hulda.. och hon är en kvinna som inte är lätt att säga emot...
Fortsättning följer och har haft ett snack med barnbarnet Charli.. om vikten av att hålla fanan högt vad det gäller Trainz.....iofs ler hon ju alltid när jag pratar med henne... "det ska börjas i tid".. osv... |
1 bifogad(e) fil(er)
Någon som ser april skämtet i denna bilden och jag har inte ens redigerat fram det....:grin:
|
Bensinpriset måste väl ändå vara ett skämt.
|
Citat:
|
Kanske dags att uppdatera den där skylten, det är ju nått' år sen jag kladdade på den ;):D.
|
Citat:
|
sätt den på 20 kr jämt så e den lagom tills midsommar :grin:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:34. |