![]() |
Kan bara instämma! :tumupp: :applad:
gubben50 John |
Hej Totte har inte varit inne här på ett tag nu. Jag ser att jobbar på med din underbara rutt. Det går framåt för dig och det är bra, se fram mot att kunna
pröva alla rutter som finns till MSTS när jag få tag på en ny dator. Har pga av flytt mm inte hunnit att köpa någon ännu. :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: Jan-Anders J (jaj69) ej ny medlem utan jag har regatt om mig |
Stambanan förlängd...
Hej!
Jag har lagt mer spår på stambanan från Jonsered till Lerum. Orsaken vid Jonsered fanns en vändslinga och den gav ett problem med signalsystemet. I stationen Lerum finns tredje spår endast för pendeltåg. Så jag tror det blir bra så här. Ni blir säkert glada över mitt beslut. |
Citat:
Personligen så tycker jag att sträckan med fin natur och sjöar kommer göra sig ypperligt bra i ditt bygge :) Hoppas att allt går bra för dig! |
Citat:
|
Trevlig med förlängning av stambanan mot Lerum!:)
|
Vad bra, för det känns lite overkligt med vändslinga på järnvägen. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här är Lerum!
|
En bra start!;)
|
snyggt jobbat och kämpa på bara!! det är fina grejer och det börjar bli perfekt och ett fint jobb!
|
Inlandsgods TMY
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, det var ett tag sen. Orsaken var problemet med tiles som jag brottades, kvarstår fortfarande. Troligen orkar min dator inte många tunga tiles där tåget rullar. Men på OR går det bra. Visar nu några bilder vid Sävenäsområdet och där rullar Inlandsgods TMY med långt blandgods. Loket har nu updaterad ATC-box som fungerar. Njut av bilderna! |
Totte, är rutten klar snart? eller har du mer och bygga på lite till i några andra städer eller tätorter?
|
Åh, va fint det blir! :tumme_upp: Ska bli riktigt kul att få köra den! :)
|
Tackar! Kul att ni tycker om den!
|
men det där ser väldigt bra ut! bra jobbat! längtar efter till vintern eller 2012
och Totte du glömde svara på min förra inlägg, men det gör inget om inte du vill svara |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:08. |