![]() |
bra att din datorn är snabbare nu! lycka till och jag hoppas att du inte får några problem!
|
Fint att allt funkar som det ska nu och du fortsätter byggandet. Detta blir en kanonrutt som jag tror alla ser fram emot!
|
Ett tidsdokument
Något man kanske inte tänker på är det faktum att byggandet av en MSTS rutt, från verkliga data, inte bara är en lek. Det är också ett tidsdokument, skapat i en fiktiv värld, men ändå, ett försök att återskapa en verklighet som snart kan vara svunnen. Det är ett stort åtagande och jag önskr allla som orkar och kan, all lycka och framgång
Hälsar Er ödmjuke brukare av Era ansträngningar, Totte, jkriste, bönan och alla Ni andra HAWK inte att förglömma Lasse J |
Vad roligt att du orkar bygga vidare! Det är sådana som du och bönan som håller simmen vid liv :D ska bli så kul när man får lite verklighetsbaserade svenska rutter.
|
Hej!
Tackar! Min fru och jag har varit i Egypten i en vecka och är hemma nu. Vi var på Sinaihalvön längs ner. Väldigt fint där. Ja, jag kommer att bygga vidare igen när jag har lust. |
Det verkar trevligt med semester i varma Egypten nu i vinterrusket!
Jag skulle också vilja åka dit någon gång. Lycka till med rutten i framtiden, när du får lust att bygga!:) |
Julhälsning från min rutt!
7 bifogad(e) fil(er)
Här kommer Jultåget!
|
Snygga bilder och god jul Totte! :grin:
|
Mycket fina bilder, är de två sista bilderna från Trollhättan, liknar järnvägsbron där?
|
Citat:
|
Jättefina bilder!
Önskar dig en God Jul och Gott Nytt År Totte! Hälsar Anders |
Citat:
:Flotte bilder :tumme_upp: Ønsker deg og din familie en fredfylt fin jul og et godt nyttår:) |
Hej och God fortsättning!
Nu är vi hemma efter julfirande. Jag kommer att bygga vidare då och då. Har annat att göra. Vi får se! |
god jul och gott nytt år Totte! hoppas att du hade det bra på julafton igår!
|
Partille-Jonsered
6 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, så har jag jobbat med rutten mellan Partille och Jonsered. Ni kanske känner igen sträckan. Njut av bilderna! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:27. |