![]() |
THANK YOU!.
since most trainzers that have tram routes are mostly 5,6 (5,7 if you're Russian) comment on the trams...: When the trams will use auto numbering?. |
Oh yeah,i don't get it what FHytt means...
Does that mean the tram has doors on two sides?. (Thanks to 1967 in Sweden) |
Citat:
|
so VTrafik is for LHD right?.
Please i got a problem about the M23 trams!. It cannot work despite the script is already installed When somebody make a stockholm tram?.(The old 4 axled ones...) |
Oh yeah what is the tram's interior?.
i seem to can't find it... can you all show me where is it?. |
If some (only 2 units)M25's work
how come the others don't? I am currently confused about the dependcies system in this website... |
Citat:
|
The M25 most of them don't work well except the one with the number 554
|
vet inte om jag är ute och cyklar nu men var inte "två rum och kök" helt ihop bygd så man kunde gå igenom hela vagnen? :vetej:
http://www.ringlinien.org/fakta/m6.asp ser ut som man tog bort plattformen i ena änden på varje vagn och byggde en mitten del däremellan? |
Be more specific please!!!
Citat:
|
Citat:
Det är bara så svårt att få ledvagnar att se bra ut i skarpa kurvor. Dessutom får ju både motorvagn och släp byggas om i ena gaveln och mittvagnen i båda. Jag gjorde mittvagnen utan koppel först och kortkopplade till de andra två, men det såg inte bra ut det heller. |
okej då är jag med :) nej har testat lite led spårvagnar och är inte ens lite lätt att få till det i ledet i trainz blir allt från springor till utstickande ledändar...
|
GS S27 Släpvagn Htrafik fungerar inte med kommandot öppna/stäng dörrar.
|
Citat:
Det är föraren som innehåller dörrkontrollen (Driver-command) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:06. |