Det går ju inte med signaler...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det funkar iallafall inte för mig!
|
Citat:
Citat:
|
Det har jag prövat men inget fungerar...
|
2 bifogad(e) fil(er)
Två bilder till.
|
Snygga bilder Alexander. :) :tumupp:
|
Citat:
|
Tack så mycket från båda! :)
|
Alltid kul att leka lite med olika filter. :o:)
.... Mats http://i211.photobucket.com/albums/b...Sim/Rcflis.jpg |
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt, Mats:) Redigeringsprogram kan, som sagt, vara riktigt roliga att leka med. Mina bilder nedan har dock bara fått en lätt redigering.:o
|
1 bifogad(e) fil(er)
C20 2028 och 2007 står med öppna dörrar vid fruängen i sommras...
Bifogad fil 18706 Färgen är konstig! |
Jag har också tagit ett bra bild... var tror ni att bilden är tagen? Till vilket station kommer tåget just nu på bilden?
http://freewebs.com/swc20/files/imag...iljeholmen.bmp (OBS! Bilden är tagen i Stockholmsbanan...) |
tunnelbanan är vid liljeholmen
|
Det var Rätt svar! :D
|
Citat:
|
Ok! Då vet jag!
|
Var har du lladdat hem den?
Hejsan!
jag undrar var du, Krille400, laddat hem spårvagnen du har bild på , skulle va kul att kunna köra den, är det förresten nån som har nåt bra tips på sidor med spårvagn till trs-04?? //adde |
Det är en polsk Trainzsida, har tyvärr inte adressen i huvet. Mvh Johnny Nilsson
|
Citat:
En bra spårvagnssida är www.trsbingen.de/php. Där finns det många härliga vagnar. |
Tack så mycket:).. skulle väldigt gärna oxå vilja ha tips på bra spårvagnsrutter..
//adde |
Citat:
Jag kan inte! |
Säröbanans Göteborg
1 bifogad(e) fil(er)
En vagnuttagning till Järnbrott passerar Slottsskogen i backgång en sommarmorgon på 1920-talet. Solen skiner som alltid över Säröbanan.
|
Citat:
|
Citat:
Radera detta meddelande. Råkade göra ett misstag. |
Söndag på Göteborg S
1 bifogad(e) fil(er)
Full aktivitet på Säröbanans Göteborg. Solen skiner och Slottsskogen i bakgrunden grönskar. Av en ren tillfällighet representeras alla banans vagnar på denna bild.
|
Jag har gjort 500 inlägg nu lr mer! :D
1 bifogad(e) fil(er)
|
vad heter den banan?
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Inget särskilt. Bara ett par bilder på en spårvagn mot Städtisches klinikum (Sjukhuset) och en rälsbuss ute i det gröna.
|
Har tyvärr nästan ingen tid alls för TRS nu för tiden, men eftersom det är så roligt med bilder så har jag letat rätt på några gamla som jag hade liggande.:)
Kanhända att jag postat dom förut, vet inte säkert. mvh .... Mats |
Foto ser det nästan ut som, MatsH ! :eek: :eek: :eek:
Bild 1 gillas mycket men inte som bild 2 då man kan se snön i gräset som i den riktiga världen! Bild 3 är just skärpan som... |
skitsnygga banor:eek: Kan man ladda ner dom? Hur kan din x2:a se ha så skarpa blå färger. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En bild strax efter malmö
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nu glödar tråden för fullt...
Jag förföljde Ra 846 tills sitt mål och nu hade vädret skiftat från regn till sol... Men jag hann inte fota Ra så jag fota den sista förstaklassvagnen... Bifogad fil 19184 |
1 bifogad(e) fil(er)
Vad tänker den föraren på? :rolleyes:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Verkligen fina bilder du har tagit MatsH, speciellt bild 2 och 3! :)
Här är en bild från mig, ett ånglok vid rydhammars järnvägsförening. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:01. |