Ska man inte lasta av dom som DSON gjort? Att man tar en från flaket, dricker upp den och ställer den tomma i backen på marken? Alla andra sätt verkar inte så smarta. :oskyldig:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tack Bengan. En Regina och ett lokalt godståg på väg in på 3-spåret, som är stambanans södra anslutning, via förorter, till Storholm, "huvudstad" på mitt bygge. |
Ekan, nu häpnar man återigen. Så jävla snyggt, på ren svenska. :tumupp:
Korvtiger: Mycket fina spår. =) Ser fram emot dessa. Och så mina utrop, de gjordes på denna sida: http://www.acapela-group.se/text-to-...tive-demo.html |
Snyggt snyggt, där får man köra fort va?:D:drool::drool::drool::drool:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket Kristian :).
bönan: Tack till dej också. Jo, här är det 140+ som gäller, även om inte alla tåg håller den farten :). |
Helsike vad SJUKT snyggt, Ekan! Det där är... Nej, jag har inga ord.
Och vad i h-e! Har jag börjat dricka upp kundernas pilsner nu också? Jag som ju är nykterist. Vad blir det av med mig? Din j-a papparazzifotograf!:D Men ehhh... Kunden ville kolla kylan på grejerna - jag kör ju kylt - och.. Ehh. Han hann inte. Då fick jag kolla temperaturen!:D |
You are driving me crazy with your screenies. I want that route NOW!!!! :):grin:
|
Regn.
|
Halloj Affe, vilken fin bro på din bild. mvh Johnny
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en lastbil i full fart... ?
Möte i Ingared ett green cargo med FARLIGT GODS, möter Tågkompaniet som precis har börjat köra på denna bana statiol vagnarna ska till flygplatsen, som Lastbilen kommer ifrån... OBS! Har dåligt grafikkort ;) |
3 bifogad(e) fil(er)
En rälsbuss passerar en gammal nerlaggd hpl.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Minsta loket i hela vagnsparken, ett fd vagnsverkstadslok från TGOJ, numera i privat ägo av pappersbruket Lilla Enso i den lilla bruksorten Krycksbo mitt i dom djupa skogarna (som tillverkar exlusivt brev- och dokumentpapper), växlar ut två av veckans fyra järnvägsvagnar till den ankommande SCA-pendeln för vidare distrubtion ut i Europa.
Pappersbruket lever tryggt vidare i dessa IT-tider tack vare kunder som EG-parlamentet m.fl och behöver därför inte oroa sej för prishöjningar och dyligt. Deras kunder betalar, oavsett vad det kostar. (En liten story ala' "stina") |
Snyggt Ekan! :):)
Jag bidrar oxå med en bild från mitt bygge. Ursäkta kvaliten. http://i212.photobucket.com/albums/c...815_0001-1.jpg |
Riktigt snyggt Ekan! Hur gjorde växeln på bild 6 som tåget ska köra in i?
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:56. |