Citat:
Ser att lan:s önskan, har gått i uppfyllese med lanthandeln. Själv har jag fått avinstallera Trainz, då burken inte orkar med längre. Räknar med, att komma igång igen om ca: 1 månad. Väntar bara på, att lite nya grejer kommer ut på marknaden om en eller två veckor. Sen ska grabben få plocka ihop en bättre burk åt mig. Skalet är redan inköpt. Sen kanske jag vågar visa lite bilder själv. |
Citat:
|
Citat:
Bengan: Tråkigt med burken, dessto roligare med en ny, fräch sedan. |
Snyggt Ekan! :):)
Själv så har man fixat så att den hytten tillhör just T66'an, bättre känsla o köra dom nu ;) |
Många av oss bleknar helt i jämförelse med dig ekan men vi får väl försöka
Mvh |
Citat:
|
Citat:
Snyggt med utrop! Tänkte bara kolla hur du har fått till dem? Jag hör att det är en talsyntes som pratar, men hur har du fått in dem i spelet? Vore till stor hjälp om du kunde skriva en lite sammanfattning. Tack på förhand! |
Snyggt Flompe!!!
Vackert, Österrike, spårvagnarnas eldorado. Var har du laddat upp vagnarna, dom skulle kunna ommålas till Göteborgs Spårvägar (HmpH!). Ge oss en länk!
|
Citat:
Mitt inlägg var ett citat med efterföljande fråga. Du får berömma Kristian istället. Själv så är jag väldigt dålig på att ladda upp bilder på mina verk. Lite för mycket prestationsångest. |
Citat:
Ian: Tack, men det ska föreställa Tyskland. :D Minns tyvärr inte var jag laddade ned dem, men jag har för mig att de heter "Berolina" eller liknande. |
1 bifogad(e) fil(er)
Ursäkta Kristian för misstaget! Här är första flygbilden från Särö som tröst. (ser du spårvagnen?) - jag har info om den i GBGTrams tråd.
|
Lösning
Citat:
jag har en lösning till att få in dom i spelet. 1) Spela in ljuden med lämplig talsyntes. 2) Ladda ner och installera kuid:121843:900031 3) Läs read me. 4) Tuta och kör! Frågor? Hör av dig! :) |
Helt underbart snyggt lan! :drool:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Några bilder på bl.a "konsumtåget" oxå....huum, en brandplats? Då ä're väl Dson som har varit framme med sina grillkorvar igen :D:D. |
Jaja, jag erkänner!(Det är inget jag tiger om :D) Jag och Dson var ute och grillade (tiger)korv också kanske vi inte släckte efter oss så bra... :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:13. |