![]() |
Hej Totte:)
Puuuh, Nu kan man andas ut :applad: Bravo till Micke321 och Mazz :D Verkligen fina bilder från din rutt,hoppas att du inte får fler problem. Mvh.Traingoal |
Herrljunga station!
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Igår kväll fick jag av Micke321 en fin station till Herrljunga. |
Snyggt, jag känner verkligen igen mig!:tumupp:
Ett tips är att du byter ut orginaltexturerna på vägarna till dom snygga som följer med i KMJ! :) |
bra! :Yeah:
|
Snyygt Totte! :applad: Känner igen mig, jag var där för ca 2 veckor sen :D
|
Citat:
|
Här är filnamnen:
road2lane.ace road2lane_dt.ace road2LaneT.ace road2LaneT_dt.ace road2Lcross.ace road2Lcross_dt.ace Det är bara för de tvåfiliga vägarna men du har ju mest använt BAB vägar till motorvägarna.:) |
Citat:
Snyggt :tumupp::applad: |
Tack för de fina komentarer! Det är Micke321 som gjorde stationen och jag är jätteglad.
|
Citat:
|
Fan va bra jobbat Totte. Blir kanon det här och tack Micke för objekten.
|
Var köper jag X2000 till RW3
Hej all SimRallare!
Installerade RW3 DeLuxe för en vecka sedan och börjar nu bli lite van vid alla menyer och inställningar. Har också downloadat newS DA serie och lyckats få igång det också. RC Community-ware fick jag igång i natt, wooohv vilken model och fint går hon också. Min Far var lokförare så jag har testkört DA och F för 40 år sedan ungefär. Jag vet hur dessa maskiner låter i verkligheten. Nu en fråga tll Totte, var köper jag X2000 som jag ser du har på dinna fina bilder? Även de andra motorvagnarna jag kan se. Mvh // Gert Persson, Malmö |
Citat:
X2000 och de flesta andra tåg som är med på bilderna kan dock laddas ner helt gratis på http://www.banbyggarna.se/msts/msts.htm ;) (Obs, dessa är till Microsoft Train Simulator, inte Railworks) |
Hej Gert! Välkommen till forumet!
X-2000 finns inte till RW än. När den kommer vet jag inte. Mazz höll på med den för länge sen. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=23583&page=2 Tack för dina komentarer om min MSTS-rutt! |
Ser mycket bra ut Totte och kanon att Micke bygger objekt till rutten. På en verklig rutt gör det asmycket med broar, stationer m.m. som också finns i verkligheten!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:47. |