1 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord ekan! Men det är faktiskt du som sätter ribban för världsklass och vi som försöker att komma upp dit! ;)
Personligen så gillar jag dina bilder på jänkartåg som du postar på aurans forum! Dock så har jag själv inga bilder på jänkartåg att visa upp så vågar inte alltid kommentera och berömma dina bilder där! :rolleyes: Börjar nästan bli lite avis på hur snygg Marcus T43;a har blivit! Verkligen super bra modell och textur där! Topp klass! _________________________ Här kommer en bild på en T43;a som görs i ordning för ännu en dags service! (Om ni inte redan sett det så har jag skapat en tråd där man kan läsa om hur jag byggde upp området där just denna bild är tagen! Det kan man läsa mer om här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=33738) |
4 bifogad(e) fil(er)
Tjusiga bilder som vanligt "rely":tumme_upp:. Det var intressant att se lite hur du bygger upp ditt landskap. Där gick upp några liljeholmare för mig, när jag såg hur du arbetar.
------------- ekanal. Det var som tusan vad du har kommit upp dig. Jag har en liten aning om vilka du menar;) Tjusigt som det brukar vara.:tumme_upp: ------------- Nisse. Roligt att det går framåt:tumupp:. Hoppas du börjar få rätt på din dator. ------------- Själv har jag börjat att göra lite igen. Lägger upp några bilder på ett mindre cementgjuteri. Och ett lokalt växeltåg som byter vagnar hos dom. |
2 bifogad(e) fil(er)
Så fruktansvärt snyggt ni alla bygger! Alla färger och detaljer passar mycket bra ihop! :tumme_upp:
Det var ett tag sedan jag bidrog med någon bild, men här kommer två stycken från ett av mina projekt! |
1 bifogad(e) fil(er)
Mycket snygga bilder baloo406 och Ursus94! :)
|
8 bifogad(e) fil(er)
Riktigt fina bilder och byggen alla! :) Min flickvän har, på något sett fått mig att börja spela The sims 3 istället för Trainz, men så kan vi ju inte ha det - så har hela helgen suttit och byggt på min bana (hittills inte så stor - men det beror på datorn... Den orkar inte med detta knappt ens) Om intresse finns kan jag även visa en översiktsbild över hur staden ser ut hittills :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Super snygga bilder Jockes! Jag ser gärna mer av din rutt! :)
________________ Här får ni ett par bilder på 57 ton ren kämpe! :D |
Riktigt snygga bilder allihopa:drool: Ni får snart sluta lägga upp fler, annars kommer mitt tangentbord sluta fungera p.g.a fukt(:Fnissa:)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Sista bilderna för idag. (Jag lovar :rolleyes: )
|
2 bifogad(e) fil(er)
Samma plats som bilderna jag postade innan, dock ett lite annat lok den här gången. :rolleyes:
|
Riktigt snyggt Rely! :applad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord Alex! :)
_______________________ en bild på ett timmertåg som passerar. |
1 bifogad(e) fil(er)
Fyller väl ut med en bild till.
|
Ojojoj vad vackert rely! :) Önskar man själv kunde bygga så snyggt! :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord Jockes! :)
________________ Ett veteran tåg är ute och rör på sig. :) |
Grymt snyggt, rely :).
Man får nog ge sej ut på en fotorunda själv oxå, så att du inte är (nästan) ensam om att hålla tråden vid liv ;):D. PS. Jag tror att det har flaxat förbi en brevduva med mail till dej ;). |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Hehe, du har rätt i att det börjar bli lite ensamt här.. Ser fram emot bilder ifrån dig! (Det gör jag alltid!) Du har starka brevduvor du! Som kan flyga omkring med riktigt tunga lass! ;) :D ________________________ Lite fler bilder ifrån min rutt med ännu en vacker T43;a i fokus! |
åhh.. så fint!
=D Jag har verkligen inte varit inne på länge.. Dags att göra något åt det =D |
2 bifogad(e) fil(er)
Jag kommer inte upp i era klasser Ekan och rely men här skickar jag iväg två bilder iaf... och den T43:an är riktigt snygg det har ni gjort ett fint jobb med den Ekan :tumme_upp: kan inte vänta på att den släpps! håller på att renoverar i min lägenhet just nu men såfort det e klart och jag kommer till ro skall jag börja släppa lite alster igen både i bild form och i download sektionen ;)
|
Hörr'u rely! Du har verklig talang för komposition, färger och miljö!
Jag kan knappt tro det är Trainz vi ser! Och om det är rutter som du själv byggt så är dom otroligt realistiska! Fortsätt gärna att fota och visa upp bilderna här! Jag tycker att dom är mycket spännande. :) |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
_____________________ Citat:
Ja, det är min rutt som är under uppbyggnad men har en del ställen som är "färdiga nog" för att få vara med på bild. :) Jag fortsätter mycket gärna med att fota och posta bilder! ;) :D ______________________ Var ute och gick idag och fick syn på ett par T43;or som växlade lite, så passade på att plocka fram kameran och plåta lite. :D |
[quote=rely;272612]Jag förstår inte vad du pratar om? Personligen så tycker jag att dina bilder är super snygga! Jag önskar att jag hade din talang på att bygga städer runt mina stationer.. Jag försöker och försöker men det blir inte ens i närheten av så bra som ni andra bygger! :)
_____________________ Får tacka för de vänliga orden men kan ändå inte låta bli att vara avundsjuk på hur snygg fauna och markjobb du gör ....samma med Ekan's bilder med :) Vet någon när man kan få t43:an? Vet att jag frågat innan och är lite tjatig kanske men är så snyggt lok att jag knappt kan bärga mig :drool: ... |
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder på en rundgång i Sandbyberg. :)
|
Tjusigt "hammar'n" :).
rely: Dina bilder å byggen är super :ber:. Ja, jag vet att jag är tjatig, men eftersom nästan ingen annan "orkar" bemöda sej med att berömma dina bilder, så får du stå ut med mitt tjat ;):). (Det sistnämnda är en pik till alla "döingar", som tycker att det känns tjatigt att berömma bilder, byggen av modeller, mm. upprepade gånger, LÖJLIG undanflykt enligt mej ;)). Med det intresse som alla????????? visar, så är det nog snart ingen som bryr sej om att visa bilder, bygga modeller mm.. |
"I döda poeters sällslap"...
... hette en gammal film! Det är väl en lämplig "travesti" att kalla detta forum för "I döda Trainzares sällskap". Skall de vara så "jvla" svårt att klämma ur sig några berömmande ord till de "mästerskapare" som fortfarande orkar bygga nåt i den "gravkammare" som detta forum börjar likna?
Mästerlika landskapsbyggare som "rely", "Ekan" m.fl. behöver lite uppmuntran, liksom de duktiga byggare och skriptare som finns (eller kanske snart bara funnits?). Jag kan bara utropa ett STORT TACK till de som orkar fortsätta! Men alla ni andra "döingar" kanske gör annat kreativt, tittar på TV4 t.ex. |
SJÄLVKLART!!! behöver ni uppmuntran, men inte bara ekan och rely, för ni bygger ju ALLA otroligt snyggt!! Själv tror jag nog jag blir lite mer aktiv här - jag har nyligen köpt mig en stationär dator igen efter att ha använt bärbara datorer i flera år. Så nu kan jag bygga lite längre (och kanske mer detaljerade) sträckor :) På återseende snart!! (med bilder - förhoppningsvis ;))
|
Hoppas iaf att lite fler kan lägga upp bilder på sina banor... Alla har olika talang för att bygga och olika fantasi och syn på hur de vill se en bana ... Men det betyder inte att någons bilder e mindre värda än andras så alla ni som bygger ta lite bilder och släng upp här ;) kan ju ge varandra lite idéer och inspiration om inte annat
|
Är väl dags för upp till bevis, och visa lite bilder själv oxå, nu när man har pikat och "gnällt" på allt å (nästan) alla ;):D:D.
Infranords rälståg dyker upp bakom grönskan :D. http://hostthenpost.org/uploads/2921...08ed4117f6.jpg http://hostthenpost.org/uploads/cb68...08eba1913e.jpg http://hostthenpost.org/uploads/b4ca...c08f49d0fc.jpg http://hostthenpost.org/uploads/c323...dd6e44cc68.jpg |
Snyggt ekan :)
|
en fråga ekan var hitttade du lasten och vagnarna i ditt Infranord tåg?
och j*****t snygg bild :tumme_upp: |
Superba superbra bilder, ekan! Stark realismkänsla, jag hör nästan dieselbrummet när jag tittar på bilderna... Och träden i bakgrunden, det är rena fotot... :applad:
|
Southern Pacific
3 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder alihopa:drool:
------------------------------------- Idag har jag varit i USA och fotat ett Southern Pacific tåg på en av deras sidolinjer:) |
Citat:
(ursäkta min dåliga Göteborgshumor!) |
1 bifogad(e) fil(er)
Ian har du inte hört det om begravningsentreprenörer ?..... Varje dag e sig lik ...dö trist rent av :D samma som för rallare vårat jobb går alltid som på räls ..utan ett spår av tristress :grin:
Här kommer en bild från mig till iaf :) |
Tackar för vänliga ord, allihopa :).
Jag tänkte oxå dra en dålig ordvits, men det får räcka med Göteborgarnas halvtaskiga (hehe) sålänge ;):D. Fina bilder oxå, allihopa :). ----------------------------------------------------------------------- tågfreak 96: Mina grejjor är som vanligt ommålade, men orginalen finns här http://www.trainz.org/ptt/_download_...ny_03_tor.html |
3 bifogad(e) fil(er)
Kul att det är lite liv här igen! :)
Super snygga bilder ALLIHOPA! _____________ Fyller väl ut med lite fler! :) |
Det är bara att beundra ...
djupet, detaljrikedomen och valet av tåg (svagt minne av det tåget :grin:). Jag misstänker att det blir fler Screenshotpris på Auran snart !?
|
Citat:
|
Jag tjatar vidare, underbara bilder, rely :tumme_upp:.
-------------------------------------------------------- Även om jag numera mest håller på med seriösa USA-projekt, så kan jag inte låta bli att spåna till det i bland ;). (Undrar om Peter Sellers var inblandad när dom här "pantrarna" målades ;):D:D:D). http://img541.imageshack.us/img541/5...1302020001.jpg http://img541.imageshack.us/img541/9...1302020002.jpg http://img715.imageshack.us/img715/2...1302020003.jpg |
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord allihopa! :)
____________ Ekan: jag såg din helrosa skapelse i aurans forum, kunde inte hålla mig för skratt. :D Kan tänka mig att du fick en del reaktioner av amerikanarna. :D ____________ Lite bilder på en lite mer välkänd lokmålning för oss "svennisar" ;) |
Nu är det väl så med Ekan att han tillhör generationen "bilburen ålderdom" och gillar "amrikanare", men rosa tåg av den storleken ??? Håller med dig rely, inget slår en gammal "svettig" T43a.
Men det är kul att ni visar så många goda "Screens" bägge två !!!! Att Ekan "halvemigrerat" är väl inte mycket att göra åt ??? :D Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:50. |