Olycka i Särö.
1 bifogad(e) fil(er)
Fredag. Grosshandlare Dygdberg har efter väl aväten (och avdrucken) lunch på Järnvägsrestaurangen kört in i muren runt stinsbostaden. Särö Brandcorps var snabbt på plats men grosshandlaren hade vinglat hem och lagt sig. I ren sympati utför brandkorpral Törsten Nilsson en sittstrejk på ambulansens fotbräda medan hans kolleger drar loss Dygdbergs Rolls Roys.
|
Ommålningar
6 bifogad(e) fil(er)
Lackat om lite fordon - gôrskôj!
|
5 bifogad(e) fil(er)
Hej! jag lägger ut några bilder från min bana det är i Öxnered station:tumme_upp:
|
8 bifogad(e) fil(er)
Ian: Du får nog piska liv i landsfiskalen (såg att du har målat en gammal polisbil), så att han
håller lite ordning på gubbarna därute på Särö :D;). Några lokstationsbilder. |
Snyggt Ekan:applad::applad::applad:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder på min nya bana.
Det är inte världens snyggaste bygge, men jag lär mig med tiden. |
Tycker det ser väldigt bra ut. Om ja får komma med lite kritik så är det att du gör det klasiska misstaget som de flesta av oss nybyggare gör, dvs att man bygger väldigt platt. Men det är bara att fortsätta och bygga. Man lär sej ju hela tiden. BRAVO!
/Blappe |
Tackar Blappe. Det är bra att du kommer med synpunkter, då vet jag vad jag kan ändra på allternativt lägga till.
|
Citat:
|
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hej! Visar lite mer bilder från min bana den är inte klar än
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ett Öresundståg från DSBFirst, och en Y2a står och vilar sig inför avgång någonstans. :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
får väl komma lite bilder från mig med :)
|
Det där ser riktigt bra ut Leoj! :):)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Snyggt allihopa :).
Kul att det rammlar in lite bilder. Bidrar med några bilder på Green Cargos nya Re-lok, här är det Re 1423 som har levererats till Trainz :grin:, medans verklighetens GC får vänta på sina lok ca 1 år till. Ska bara testköra lite till och leverera combi-tåget till dest.orten, sen växlar loket in på downloadspåret här på forumet. PS. Tack "kenta" för bilderna på orginalet, så att det här loket kom till. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:42. |