Citat:
|
Citat:
|
Först: RIKTIGT snygga banor ni bygger på, :D!
O sen en fråga: Skyltarna med spår 1, spår 2 osv, finns de för nerladdning? :) |
Om jag har rätt finns det på svenska tåg 2004:)
|
Nu är jag tillbaka på min tyska spårväg där linje 60 är färdigbyggd.
http://i187.photobucket.com/albums/x...lle400/601.jpg |
Snyggt Krille! :):) Det gillas mycket!
|
Citat:
Riktigt snyggt krille med din spårväg där! :tumupp: |
Trevliga bilder alex & Krille :).
|
3 bifogad(e) fil(er)
Här är ett "riktigt" X-tåg (åtminstånne enligt oss "gammlingar").
Ett hederligt gammalt X16. När man reste med dessa tåg hann man t.o.m se landskapen efter banorna :D. Äkta nostalgi. Snyggt jobbat Bengan, "Korven" & Kalle. |
VA!!:eek: Har bengan släppt den nu?!:eek::D Var fick du tag i den?!:eek: Jag vill HAAA den!!:eek: Och UNDERBART landskap ekan, du vet ju hela tiden hur man bygger de landskap alla kraver äfter.:);):D:D:eek:
Och till dej krille, underbart att se, det man kanske kan ha åkt som är så underbar!;) Ps. ligger den banan i berlin, Krille? och var jag lite tjatig med smilies? Och ekan och krille, känn er lika uppskattade som Bengan i detta fall, ert är ju Underbart ert också:):D:);). |
Citat:
Mycket vackert iallafall! :tumme_upp: |
Snyft, nostalgi och abstinens - Ekan, du petar tillbaks mig till barndomen och resor på VBJ.
Vilka härliga landskap du modellerar! Kan du inte lära oss som inte ens kan plantera? |
Citat:
|
An avstickare... måste få veta!! PSbrev till :Kristian!
1 bifogad(e) fil(er)
Hej jag har inte kollat så mkt på denna tråden innan me intressant å bra vara den nu har jag hitat något som jag letat febrilt efter :
((hittade länken på sidan 152)) Växelsignalen som sitter ovanför spåret i luftledningen ( för spårvagnar) jag tog en skärm dump på youtube klippet av krille400 som värkar vara Kristian så skulle du kunna ge mig namnet på den växelsignlen!!!1:oskyldig:;););):drool: |
Citat:
Strab Weiche, finns på Download station. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:36. |