![]() |
Jättesnyggt!:grin:
|
Citat:
Enda tågen som ska till hamnbanan som måste vända blir isf de från bohus banan om det går några den vägen. |
Citat:
Det nya spåret som drogs fram, fanns inte då jag byggde runt om Göteborgsområdet. Godståget från Bohusbanan stannar vid bron över Göta Älv och backar och växlas in till Kvillebangården. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det er bra Totte , gleder meg:tumme_upp: Ta tiden du trenger . Ha en riktig fin sommer:grin: |
Tjusig rutt Totte! :tumme_upp:
Ville kika på din rutt så jag damma av MSTS å installerade. Har bara kört en bit på rutten än å det jag såg var tjusigt värre. Även perfekt ljud har du fått till vilket jag gillar. Bra jobbat! Ha det gött å tack ska du ha! |
Citat:
Tack för du tycker bra om rutten! Undrar lite om det var du som gjorde gantryn. Kul att du dyker upp! :Yeah: |
Citat:
|
:)
Jösses min skapare. lever du;) Ja det var kul att du dök upp i forumet igen, det var ju inte i går.....:grin: Tänk om någon kunde bygga så fina gantrys till RW, som du byggde till MSTS. Då menar jag dom fina med bågar(ovaler) och massor med LOD |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, medan jag vänter på svaren om vägskydd som inte funkar hos RW, passar jag på bygga lite med MSTS. Containertåget här startar i Kvillebangården och kör mot Scandiahamnen. Scindiahamnen är inte riktig klart än. Njut av bilderna!;) |
Snyggt! :applad:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Den här gången är oljans tur. T44 drog oljevagnar till oljeområdet Rödjan. Rätt stort! Första bilden bilden syns längre bort är container Scandiahamnen. |
Trevligt!:tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:16. |