![]() |
Citat:
|
Hvordan går det med byggingen Jkriste? :)
God Pinse forøvrig! |
Citat:
|
:applad::applad: Kjempeartigt , da blir det sommerkjøring på Bergensbanen :applad:
|
Tack för allt arbete ni lägger ner på rutten. Spännande att få köra ända till Bergen.
Kommer där att finnas aktiviteter med när rutten släpps? Med vänliga hälsningar/Spirot |
Hei Jan . tusen Takk for at du fullført vbsr8 :applad::applad:
Jeg hadde min første tur fra Bergen i går kveld men kommer ikke lenger til 1 signal som viste rødt , ved passering slo ats inn og videre kom jeg ikke . Finner ikke ut hvordan man får slått av ats , noen som har forslag ? |
Citat:
|
Da ligger VBSR8 til nedlasting på Banbyggarna
|
Hei igjen
Ruten er kjempefin og fungerer helt når man kjører på aktivitet . Men når jeg kjører på utforsk (explore) da lyser det rødt . Er det mulig å legge inn autosignal når man kjører uten aktivitet ? Har kjørt Bergen - Voss , kjenner meg igjen hele veien :grin: Godt jobbet :grin: |
Vilka loktyper går på Bergensbanan?
|
Citat:
jeg vet . |
kul rute
hei eg harb kjørt no bergen voss på bergen oslo aktiviteten å alt funker fint, litt mye skog å litt rar blinkewnde vann å avogtill, kjenner meg igjen noen steder, men eg syns denne ruten e veldig bra, vil pather fra vbsr 7 funke, tenker, de fra stavanger oslo????
mange takk til alle som har vært med å gjort denna ruten så bra :tumme_upp: :Yeah: :tumme_upp::tumme_upp: |
Citat:
Lykke til |
Kjempefin rute . Kom i skade for å kjøre mot rødt ved innkjør skøyen og
det var det . Finner ikke ut hvordan man skal tilbakestille nødbremsen /atc. Det var ikke problemer med det før de siste oppdateringene på open rails. |
Tack för rutten! Bra jobbat med tanke på svåra terrängen.
Stämmer hastighetsbegränsade sträckor? T.ex. Finnse skall det inte vara 80km/t? Den långa tunneln ska det vara 160Km/t. Efter Finnse mot österut är också 160Km/t sen blir det 80. Enligt Jernbaneverket Network Statement. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:33. |