2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Finns väl inget universaltips, men jag brukar vräka på med lite finare och mer detaljerade objekt närmast spåren, sen en bit ifrån tar jag ofta lite äldre och enklare grejor, typ trädgrupper, och fyller ut med. Sen beror det ju lite på vilken version av Trainz man kör, och vilka inställningar man har gjort, och sist, men inte minst, hur pass kraftig dator man har. Trevliga bilder Kristian och "Bonden" (det är väl inte du som är ute å jagar fruntimmer på TV4 :D:D). Några bilder på rullande brevlådor. |
Sjukt snyggt som vanligt Ekan! :tumupp:
Citat:
Mycket bra fråga, jag minns inte ens att jag har laddat ned dem. Japp, 750 mm-smalspår. |
Disse bildene så riktig fine ut de, men jeg må nok si at jeg er ikke vant til at så lav detaljering blir benyttet i smalsporbanen. Om Russisk smalspor interreserer dere, så har de flotte 3D skinner og veksler, litt vanskelige å bruke, men de gir en utrolig resultat. Skinnene prøver jeg å legge ut til Downloads :)
Som f.eks http://relsomania.ucoz.ru/_nw/0/70551624.jpg her. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag har på senaste tiden pressat mina kunskaper och mitt eget tålamod för att få till lite snyggare landskap i trainz, Level design är ju ändå det jag vill jobba med så varför inte öva ?
Hur som helst, resultatet följer http://i185.photobucket.com/albums/x...0-20-04-47.jpg Om ni har konstruktiva kommentarer så får ni gärna posta dom, rutten är inte tänkt att släppas just nu men den kanske kommer fram över ? |
Citat:
Är det månne d- grönsaker som du har använt? |
Denne Tjekkiske lokomotivet (CHME3), med tankvogner som kjører gjennom et høstlandskap, hva kan jeg si? - Masterpeice.
|
Man tackar!
Jo visst är det så ekan, jag har även använt mig av deras nya backdropps då jag finner att effekten blir så mycket snyggare i spelet om man inte använder sig av riktiga träd, man får ett snyggare djup. |
bilder från min bana
3 bifogad(e) fil(er)
Hej! visar några bilder från min bana:)
|
Jeg syntes disse bildene viser mer av toget, enn banen, men fint likevel da. Selv om jeg ikke er vant til å se TRS06 lengre, alt dreier seg om TRS09 for meg.
|
Är det någon som kan banna ekankal från forumet?
Jag har fått nog av hans fin-fina bilder. :tumme_upp: |
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ett lågkonjukturgodståg nånstans på vischan. |
Snyggt!:tumme_upp::tumme_upp:
Jag undrar också om du bygger verkligt på din bana;) |
Citat:
Skämt åsido då jag inte är så gammal än.:grin: Snygga bilder allihopa:). PS. Ledsen för att jag inte svarat på ett tag har haft problem med internet:datastrul: DS. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:23. |