Man är avensjuk på dig, ekan att du är så bra på att bygga! Själv är jag väl inte lika lyckad, men bra kan det gå med mina bygen. Snyggt!:tumme_upp:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för trevliga kommentarer allihop :).
"marmar": Nja, jag försöker att få till landskap osv verklighetstroget, men rutten är fiction (påhittad). Har däremot påbörjat en verklig bana, Skövde-Karlsborg, som jag inte har visat några bilder från än, men det bygget går låååångsamt. Såg att man funderade på MSTS om det fortfarande finns något EL16 kvar i TKAB's färger. Ett finns då kvar på min bana (hehe). |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Inte för sent än Tobbe, och på tal om minne, vad är det ;)?
Trevligt med lite (animerade) snygga tjejer som lokisar också. (Tack för tipset Silverwolf) |
2 bifogad(e) fil(er)
Fint igen, ekan! Lägger ut bilder från min senaste bana.
|
Jag är oförbätterlig... Hittar jag nya, roliga saker så måste en bana börja byggas / fortsättas på, som passar till sakerna. :o Idag hittade jag järnvägsövergångar med diggabla "wig-wag"-signaler. :) Därmed är min första amerikanska bana i TRS06 född.
http://i187.photobucket.com/albums/x...00/Amerika.jpg |
2Elkanal.
Bare hyggellig, vi må jo ha litt likestilling her. *smiler* Veldig flott å se en Russisk ting inne i en svensk en ;) Jeg føler meg stolt. |
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en bild från mitt blivande tivoli. Har börjat med en berg- och dalbana:)
|
Citat:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Två simpla bilder på 1290. |
Wow, jeg elsket det siste bildet der, veldig virkelighetstro.
|
|
Fan va snyggt!
VA SNYGGT =), hur har du lyckats fixa såna spår asså växlarna?? O_o förresten är det ens trainz??? ser ut som nåt annat :Yeah::Yeah:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:58. |