Citat:
Ska fixas till ;) |
Här varde ljus
3 bifogad(e) fil(er)
Lyckades hinna med att sätta ut ett gäng gatulampor som jag gjort själv.
Har nog visat dessa tidigare, men då höll de på att förstöra hela spelet ;). Passar även på att visa lite från förarhytten. |
3 bifogad(e) fil(er)
Mycket snyggt, och verklighetstroget, Berke!! :tumme_upp:
------- Baninspektionen har tydligen köpt in något nytt (ser dock begagnat ut, missförstod dem franskan kanske??? :grin:) tvåvägsfordon :visslar: Hastighetsrekord slog den dock! Trodde inte den accelerera så fort, men var uppe i runt 170 på någon sekund, haha |
Tjusiga bilder allihopa :).
Jocke: Kul liten grej (den gula "blixten"), är'e nått som finns på DLS. eller.....??? Du kan svara nästa gång du postar nya bilder. |
8 bifogad(e) fil(er)
Hmmm.. faktiskt ingen aning om den finns på DLS (kan man kolla de på något sett??), men den heter Unimog BSM, gjord av gege64 och har <kuid:177684:1046>.
------------- Laddade ner en (har ej hunnit med andra(4e) banan ännu) av Kjell's bana som hand lade upp idag - helt klart impad, och en riktigt härlig åktur på ganska precis en halvtimme!! :ber: Ser fram emot att få provköra Bana 4 snart också, ska bara se vad jag saknar och ladda hem det under natten nu. :godnatt: |
8 bifogad(e) fil(er)
Provkörning av nymonterade SA3-koppel tidigare under dagen :kora: Dessutom provkörning av nylackad Rc2/Rm beroende på vilka siffror man kollar på.. :D
//Jocke =) |
2 bifogad(e) fil(er)
Något jag snickrade ihop nu på kvällen i brist på bra TV-underhållning... :visslar: Bara massa sport, uuusch! :D
//Jocke :godnatt: |
4 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder Jocke.
Det löste sej med kopplet också, såg jag ;):). ------------------------------------------------------- Fick det trevliga nöjet att testa bears underbart snygga Whitcomb lok tidigare, och då kunde man ju inte låta bli att kladda lite också (fast jag har drösvis med andra projekt som ligger å väntar på att bli färdiga ;)). |
Grymmt jobbat gubbar :) skitsnyggt!
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Green Cargo med flygbränsle till Arlanda.
|
|
Tank Car
Citat:
May I ask where you have found the [ Green Cargo tank car ] Herlev |
Citat:
|
Vacker bil ...
1 bifogad(e) fil(er)
... Alfa Spider av Lothar Hake. Makalöst texturerad och reflekterad.
Ren njutning ! |
4 bifogad(e) fil(er)
så då har jag fått igång trainz igen :tumme_upp: så några bilder på den änden som jag jobbar på nu då :)
|
Mycket snyggt alla!!! :drool: Hammar'n, vart har'u hittat det där loket som syns i några av dina senaste bilder? Vet att jag laddat sett det tidigare, men kan ej finna det...
|
oj det minns jag inte :rolleyes: e jag rädd....
|
Citat:
Thank you so much for you help. Love to see some real passenger wagons From SJ and DSB with interior and passenger enabled. Maybe ask the Romanian guy Tonny. [ herlev ] |
1 bifogad(e) fil(er)
Långt ifrån lika snyggt som det ni andrar bidar med, men skulle bara pröva att använda 5m Grid istället för 10m, vart lite (väldigt) ovant, men gick ju.. =)
En X16 med släp passerar nåt öppet fält någonstans i Sverige. |
nu får du ge dig själv mer cred jockes din kreationer är det dorakt inget fel på :)
|
Citat:
Tjusiga bilder å byggen som ALLA ni andra också har postat, ingen nämnd, ingen glömd :). |
Citat:
Önskar jag kunde bygga som dig |
3 bifogad(e) fil(er)
Hehe, stort tack! Det är egentligen bara en liten "scen" jag gjorde, såg en bild i tåggruppen på Facebook från något liknande ställe och ville gärna göra något liknande i Trainz. =)
Hmm.. en kålmask.. men något stämmer visst inte, den har ju krympt :confused: :rolleyes: :) |
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket fina bilder ni alla lägger upp! :tumme_upp:
Kan det vara en kålmasklarv som du har lyckats fånga på bild Jockes? ;) Här kommer några bilder från mig. Det var ett tag sedan jag lade upp bilder, men här kommer årets första. Ett hitintills okänt Rb-lok (Rb 1000) har fastnat i min kamera. De första bilderna visar Rb-loket ute på linjen. Den sista bilden visar ett tågmöte mellan Rb-loket och ett D-lok. |
Luma
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket fina bilder från er alla :applad:
Har tyvärr inte varit så aktiv här eller med Trainz på ett tag, då kandidatuppsats och programmeringskurs tar all tid. Men i helgen tog jag ledigt från studierna och passade på att bygga vidare lite. Får se när det blir tid igen för nästa tillfälle ;) |
Mycket snyggt Berke - en njutning att titta på bilderna.
Nisse |
1 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder allihopa!
________________ Det var ett bra tag sedan något tåg rullade förbi här, just nu så står en ensam T43;a här på bangården och väntar på bättre tider. :rolleyes: |
3 bifogad(e) fil(er)
Första tåget på länge som rullar igenom Marjak
|
Snyggt, väldigt snyggt! Bra gjort, Rely!:tumupp:
Längtar efter sommar! |
Superdupersnyggt som vanligt, rely :tumme_upp:.
Kanonfina bilder ni andra också :applad:. |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för era snälla ord Totte och Ekan! :)
________________ SJ T44 244 någonstans i Sverige. |
Citat:
Men rely, nog är väl ändå detta en T43a? :D |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
SJ T21 102
Med tomt tåg i kroken |
1 bifogad(e) fil(er)
SJ T21 102
Med full lastat tåg på väg tillbaka. |
3 bifogad(e) fil(er)
Verkligt snygga bilder - får hemlängtan till Sommar-Sverige igen. Trött på Newfoundlands meterhöga snö och is... Nu till några bilder på mitt Bensland:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Mycket snyggt, Rely och Benkegbg :applad:
Här kommer en bild från ett samarbete här på forumet. Bilden föreställer rälsbussen mot Västervik som passerar Orienteringstavlan för Akm B (Obs, det ska till fler detaljer senare, bl.a. en plankorsning efter orienteringstavlan) |
Vackert allesammans, särskilt den där bilden ifrån Norrköpingsbon:grin:
|
4 bifogad(e) fil(er)
tjusigt kul att det bilvitt lite mer liv här det sista får dela med mig lite jag med då ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:43. |