Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder Silverwolf.
Några bilder på ett ...eh.. va.. 007 ? Måste vara något som är ute på hemligt uppdrag :D:D. |
Åhhh så snyggt ekan ;) ...
|
Herregud ekan! Ditt detaljsinne alltså :ber:
|
8 bifogad(e) fil(er)
Tack för alla fina bilder. Får väl lägga upp några jag med.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Lite random bilder från kvällens tåg.
|
Riktigt snyggt Göran, gillar verkligen näst sista bilden, du har fått till ett riktigt fint landskap där! :). Men på sista bilden vad använder du för granar som man ser?
|
2 bifogad(e) fil(er)
snyggt allihopa nu kommer jag med bilder ... ;)
Som ni ser är det inte den snyggaste bildkvaltiteten men ,,, ;) |
3 bifogad(e) fil(er)
Här kommer lite bilder från min första ommålning i Trainz, ja inte det bästa som ni säkert ser! ;) Men jag har iaf saknat X32K så därför blev det den jag valde. Vad tycker ni? Vill ni ha den? Är det någon som har en bättre "Kust till kust"-tågslogotyp? Min blev nämligen ganska otydlig. :)
|
Snyggt, men det enda du har ändrat på tåget är den lilla röda texten på sidorna, o KtK loggorna väl?
För det finns redan en X32a.:) |
Den repaint jag har gjort ska likna X32K (Kust till kust) och finns inte vad jag vet till Trainz? Från en X31/X32a till X32K. Se bilder här: http://www.jarnvag.net/vagnguide/X32.asp Du kanske blandar ihop dem med SJ X31/X32 eller DSB First? :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En nattbild från TS09, lätt editerad i PS. :)
Tyckte att den blev lite intressantare då. :o Jag kan säga att de tmx/tmy man ser här i Insjön inte på långa vägar har lika bra lysen. Oftast en eller på sin höjd två fungerande lampor. Undrar om det skulle gå att simulera i Trainz? Trasiga lampor. :p mvh .... Mats |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:57. |