![]() |
Citat:
|
Ja, nu finns min nya rutt hos BanByggarna! Klicka på under min signatur!
Lycka till! |
Jag provkörde precis mellan Göteborg och Alingsås. Mycket väl byggt! :applad::applad: Det är bara två problem jag har noterat:
1: Det saknas Plat20-shapefiler till Global/shapes. Jag får felmeddelande efter att jag passerar Stenkullen. 2: Perrongen vid Sävenäs station, är inte den lite för kort? Svårt att få plats med ett långt pendeltåg där! Som sagt är det mycket snyggt byggt, hur mycket gräs och andra detaljer jag än vräker på med blir det aldrig lika snyggt som för dig, Totte! Tänker du bygga vidare till Herrljunga i framtiden? :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Javisst är Sävänäs platformen lite kort, det är så i verkligheten. Pendeln körs med max fyra vagnar. Shapesfiler till Global bifogar jag här. |
Jeg får feilmelding på manglende plat10m fil ved Alingsås.
Takk for trollhattan 2b Totte :) |
Var hittar jag den på BB:s hemsida?
Är det Trollhättan 2? |
Citat:
|
Inte när jag laddar hem den
|
Citat:
Jeg får Trollhattan 2 b her . Hvis du lagrer nedlastningen på skrivebord så vil du se at det står 2b på filen. http://banbyggarna.se/msts/Rutter/TROLLHATTAN2.html |
tack för denlänken.
Jag lyckades inte annars :) |
Citat:
Det er bra :) |
Ja, en del har kvar gammal BBsida och för att få senaste sida trycker man tangenten F5(uppdatering).
Tackar för era uppskattningar. :tumupp: |
Citat:
|
Citat:
De finns nu i Downloadsidan här. |
Takk for flott forlengelse til Alingsås!
Har lagt inn filene til Global/Shapes. Bönan fikk feilmeld på Stenkullen, men jeg fikk tilsvarende på Norsesund og Alingsås. Vil Plat10_20 hjelpe? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:28. |