![]() |
Citat:
Jag bifogade ny fil Plat10_20 till downloadsidan och det ska gå bra. |
Citat:
|
Citat:
Første prøvetur manglet deler av plattformen på Alingsås. Så ble Plat10_20 lagt i Global. Andre prøvetur var alle plattformene på plass. Feilmeldingen på Norsesund er A10...osv. (sporbit?) |
A10? Vill du förtydliga lite?
|
Stort tack! Nu här ska testas! :Yeah:
|
halla
1 bifogad(e) fil(er)
takk for en fin rute , eg kjøre fra alingås, eg kjører på spring å da for eg tåke
som dere kan se på bildene Bifogad fil 58853 Bifogad fil 58854 men det eg ser er bra opjekter å en kul bane så det blir dene ruten i 1 del av påsken:) |
2 bifogad(e) fil(er)
|
Citat:
|
Da har jeg kjørt min aller første tur Gøteborg C - Alingsås .
Veldig bra Totte :tumme_upp: Ønsker deg og alle andre på forumet en riktig trivelig påske :) |
Hej :D Totte
Har också kört Alingsås - Göteborg, en,tja hmm,En absolut förtjusande upplevelse att köra på Trollhättan 2b rutten. OR ger en otrolig känsla att köra med,lutning i kurvorna,satte 6 procent. Kort sagt ännu ett mästerverk gjort av dig Totte :D Grattis :D Mvh. Bengt |
en kul rute du har laga
4 bifogad(e) fil(er)
hei her kjem bilder fra turen min i dag
Bifogad fil 58883 Bifogad fil 58884 Bifogad fil 58885 Bifogad fil 58886 |
Hej !
Åter har du lyckats få till det underbart bra Totte . Har kört mellan Alingsås och Göteborg utan problem. Ska nu fortsätta på rutten så får vi se var jag hamnar . :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::applad: Jan-Anders |
Citat:
MSTS stopper ved Norsesund i begge retninger. Må trykke Enter/Space for å komme videre, men det kommer IKKE opp noe vindu om feilmelding.......i det hele tatt. |
Tryck på Windows-knappen och gå till skrivbordet, då brukar felmeddelandena synas. :)
|
Citat:
No extended shape data; failed to open shape file; Shape failed to load; A1t3_5mStrt.s |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:33. |