![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tackar de kommer mera bildgodis senare, jag visar namnet på den istället hehe De Destskyltarna som står här på N.E. Terminalen har jag byggt ihop själv, dom är alltså lösa från början. De finns planer att dra några få busslinjer där ifrån med, men just nu e de fokus på att bli klar med V:1.0 ( Spårvagn) av PT GBG.. |
10.000 & Götaplatsen
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Idag ha rföljande hänt Lisebergstornet har byggt, lite annat på liseberg, Avenyn växer är nästan klar, nu visar vi bilder på Götaplatsen..:grin: Ett litet coolt ps sedan den här tråden startade ha rvi strax 10.000visningar! :grin: |
Imponerande
Verkligen ett imponerande bygge. :)
|
Snyggt!! kommer du visa mer bilder på Liseberg området?:tumme_upp:
|
Citat:
|
Inställda bilder
4 bifogad(e) fil(er)
Hej , pga väldigt ont om tid nu , den 4 juni då rutten skulle vara klar enligt planerna blir något försenat, därmed även en de bilder b.la: på Liseberg de kommer senare. Just nu ska hela Centrala Göteborg bli klar tills den 4 juni sedan är de ytterområdena kvar.. Vi kommer att släppa PT GBG rutten lite tidigare ändå men man får uppdateringarna av rutten via mejl..
Här får ni se vad jag menar , City har adrig växt fortare, 1 :a bilden Vasagatan mot Handelshögskolan, 2:a på Valand mot kungsportplatsen. 3:dje bilden är i körläget, mot Biskopsgården, på Hisningen och 4:de en linje 3 mot Marklandsgatan på Godhemsgatans hållplats. |
Snyggt!:drool::drool:
|
Hej!
Snyggt! Kommer det vara stationsutrop i tåget när man kör? :) |
Projekt Göteborg SLÄPPS IMORGON!
Imorgon släpps Projekt Göteborg och alla förhandsbokare kommer att få ett mejl om det senast på lördag, vi fixar buggar mm. för tillfället, mer info kommer imorgon i Offiecielt: PROJEKT GÖTEBORG!
MVH Projekt Göteborgs Support |
Citat:
Detta kommer troligen längre fram för att fixa detta krävs en hel del arbete, script mm men vi jobbar på det senare , även en ankomst tavla i Realtid när Spårvagnarna kör. Vi har en del arbete kvar innan rutten släpps men info får alla som förhandsbokat via Mejl, vi har 15 PC skivor släppta varav, 7 är bokade 8 Skivor kvar... om du vill förhandsboka gör du de snabbast här: www.projektgoteborg.com |
Citat:
Det står hur man fixar sånt med utrop här: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=2322 Jag har inte provat, men hoppas det fungerar. :) |
hej igen tack för länken vi ska pröva detta senare men just nu blir vi upptagna tills på lördag å då kommer mer info när den släpps mm, just nu en lättare försening bara..
|
Hej alla.
Måste fråga en sak Kommer denna rutt att släppas på Download eller ska man beställa skivorna. Jag bara undrar. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans |
Svar...
Citat:
De är som sagt självkostnaden man betalar , själva rutten är gratis.. Bygget är förtillfället pausat men kommer igång i morgon kväll igen.. då kommer även info till de som förhands bokat, rutten skulle nämligen ha realese i dag men blir något försenat. |
lisebergs tornet måste du bygga om för det rivs i sommar och blir fritt fall istället
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:03. |