![]() |
Hej!
Ja, jag har läst ditt PM. Jag ska testa OpenRails-körningen mot Halden. Kanske går att plocka filen från tidigare version. ;) |
Hej!
Har testat både OpenRails och MSTS. Bara MSTS inga problem! Jag blev ledsen över OR och vet inte hur jag kan lösa den. Nå´n expert som kan lösa OR-problemet?:vetej: |
Ursäkta, menn gentagen testning har avslörat att det icke er den defekta w-005582+015298.w filen der får OR at crashe. :ber:
Det er därimot w-005582+015298.ws, som icke innehåller tekst som den skal, men bare rubbish. :confused: Renamer jeg .ws filen, så OR icke kan hitta den längre, körer vi bare förbi. :Fnissa: Nå står .w filen bare i loggen med en warning, och så er der säckert bare nogra trär eller huse somm icke syns. Jeg hitter tyvärr icke andre filer end dom som finns i nedlastningsavdelningen. Kan ske andre kan hjälpa. :) ChrisD |
Tack för du nämnde om att döpa om filen. Jag satte dit litet a efter siffrorna. :Yeah:
|
Hei Totte
Jeg prøvde Trollhattan 2b med vårtexture for første gang nå og uansett hvilken stasjon jeg startet fra så var det veldigt disigt , nesten som om det var tåke . Høsttexture var helt ok. |
Hej!
Nu är WS-filen som jag hittade från backup och Haldens OR-problem löst. Uppdateringen finns i downloadsidan. :Yeah: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:) Stemningsfullt er det ja.. |
Citat:
Har laget consisten på Rst 873 fra 1989 (nattoget fra Storlien). Jeg kjører fra Alingsås 07.03 og ankommer Göteborg 07.35. Det perfekte tog for morgenstemning! Reiste fra Storlien til Göteborg i 2007 (Rst 77) Har gjenskapt consisten og kjører toget fra der banen slutter kl 08. Toget stopper ikke på Alingsås, men kommer til Göteborg kl 08.37. Strengt tatt kan man starte den turen i Bønans Stockholmsrute i Uppsala kl 03.00, stoppe på Arlanda C 03.16 og Stockholm 03.41. Jeg kobler fra de to bakerste sovevognene og kjører videre ca 10 min senere (avg.tiden er ikke angitt i tabell) til rutens ende. |
Hej!
Va kul att ni håller på! Visa gärna bilder!:tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Skal være tog 92 Göteborg-Stockholm-Luleå fra sommeren 2011. Dro på togtur til Luleå den sommeren, og gjorde observasjoner av toget før avgang fra Göteborg. Jeg skrev ned togsammensetningen på mobilen, og på hvilken side korridorer/kupèer i sove-, liggevogner gikk i togets retning. Hensikten var å lage en tro consist av toget til MSTS Måtte repainte S12 i sort utgave, t.o.m. nummererte en sort Rc6! Ser visst ut til at jeg gjør vitenskap av MSTS.... Skal prøve å legge ut flere bilder etterhvert. |
Citat:
Gøy å kjøre reelle og identiske tog . Jeg kjører kun i nåtid :) |
Citat:
Kan du lägga upp tågsammansättningen (consist) till downloadsidan och skriv upp vilka vagnar som ska hämtas. ;) |
Glad nyhet!
Hej!
Glad nyhet! :Yeah:Jag la mer spår till Vårgårda. :Yeah: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:31. |