2 bifogad(e) fil(er)
Med kakel och pelare börjar det ta form.
Någon som har tips på ett bra plattformstak som är v- eller w-format och gärna vitt under? |
2 bifogad(e) fil(er)
Får väl bidraga med ett par bilder från min bana.
|
6 bifogad(e) fil(er)
Tusen tack Ekan. :ber:
Och snygga bilder allihopa! :) ___________________ Min invigning av korvens nya plåtvagnar :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Och på tillbakaresan. :)
|
Fint värre Rely! Ser att det tillochmed verkar vara någon som läst min vagnsbeskrivning angående resgodsvagnars placerande i tåg! ;)
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
jag lever ännu dock vart lite mycket på jobbet och operationer mm...men två små bidrag iaf :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Avlastningen går aldrig fort nog för stressade lokförare ....
|
4 bifogad(e) fil(er)
Får dela lite till jag då...
|
2 bifogad(e) fil(er)
Får bli två till sen får jag vara nöjd för kvällen. Blev 3 baseboards idag :)
|
3 baseboards på en dag?! Din framfart är otrolig med tanke på vilken kvalitet du håller! Mycket bra och snyggt hammarn! :ber::tumme_upp:
|
Instämmer med föregående talare :).
|
Tackar och bugar :ber:
|
Du får inte ta det här negativt, men Ekan och Rely är i en helt egen klass än så länge. Nu är dina byggen bra nära deras nivå. Vilken klass det blivit på ditt arbete med Trainzlandskap. Önskar jag vore hälften så bra.
|
Fin rutt det här!:tumupp: Påminner runt 50-60-talet, eller hur? Jag ser typ av spåret är inte svenskt.
|
Skall vara runt 1970 :) har ju även släppt en del av den här banan i downloads. Ekan och rely har ganska lika stil när de bygger och jag har alltid sett upp till deras landskap och haft det som inspiration till att bli bättre och bättre. Men ju mer man bygger och lär sig nya knep och trix desto snyggare blir det ju för alla som bygger :) gick tillbaka i screenshot tråden några år och tittade på de jag hade byggt då och mot nu och skäms ju nästan för det jag la upp då... :grin:
|
Ja man måste lära sig så innan man kan gå och gå innan man kan springa och nog fasen springer du. :)
Skämmas för sin först snubblande steg är väl ganska korkat. Fortsätt du i samma fina stil, helt underbara landskap! Stickanw |
Häftigt snygga bilder från landskapsbyggare som kan sin sak, ingen nämnd ingen glömd, jag tycker ni är fantastiska allihop. Själv står jag i startgroparna för att bygga på nytt (du läste rätt) HELA mitt kära Bensland som försvann fullständigt från datorn efter en olycklig städning av hårddisken. Skam den som ger sig och jag gråter inte för det. Ni har publicerat föredömliga bilder som utgör en stor inspirationskälla till mitt byggande. Tackar och bugar för det.
Hälsningar |
Citat:
|
Snyggt rac_hammer!! :tumme_upp::tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Kan bidra med ett par bilder ifrån min lilla bana:)
|
Snyggt :) alltid kul med bilder här i tråden
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder Hammarn och vågen! :)
_____________________ Tomt timmertåg en bit utanför Slagnäs på Inlandsbanan ;) |
Otroligt snyggt "rely"!
Har du någon liten aning om tidsplan när vi andra kan få provköra ditt bygge? Ja, otålig jag ;-) Lycka till! |
tjusigt rely ser fram emot din bana :tumme_upp:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Bygget går framåt men sakta :) Men blev i 200m klar järnväg och en ny liten station
|
4 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord!
Och vad gäller tidsplan så kan jag inte svara på det just nu. ;) Super snyggt Hammarn! ________________ På tillbakavägen så fick 221 hjälp av sitt syskon 222 :D |
4 bifogad(e) fil(er)
då får jag köra t43 jag med då :) Dock inte lika skitfin som rely's :grin:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Kanonbilder ALLIHOPA :).
Två av dagens många enhetståg, Hectorrail med "soptåget" och Railcare's containertåg. |
ur snyggt som vanligt ekan :tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Super snyggt Hammarn och Ekan!
___________________ Fd SJ T43 230 har blivit uppköpt av Inlandsbanan, dock så har dom inte hunnit byta logga på det än och det har stått och väntat på ny ägare i ett par år, därav den lite vissna SJ loggan :D (Kan tillägga att 230 tillhör STAB i verkligheten) ;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Fantastiskt tjusigt från er allihop! Här kommer två bilder från Bensland. Det är kanske lite Off Topic då det inte syns några tåg, men jag blev så stolt över att jag lyckats fila lite på ett objekt och fått in mig själv. Objektet är gjort av "davesnow" och heter "Double Billboard". Har inte bett om tillstånd än för jag tänker bara ha den på min egen bana, så länge.
Hälsningar |
Benkegbg man ser ju inte landskapet pga valskylten, så länge han skräpar ner omgivningen med kolossalskyltar och förfular landskapet kommer jag inte rösta på honom som president.
Kul skylt och tjusigt landskap, det lilla man ser. Stickanw |
Citat:
May I ask you where I can find those container wagons and locos. Herlev :tumme_upp: |
4 bifogad(e) fil(er)
Du kan räkna med min röst mr President! Mer tåg åt folket! :D
________________ Fyller på med lite bilder från inlandsbanan :) |
5 bifogad(e) fil(er)
Här några bilder från Bensland. Ambulansen i Sjöby väntar på att ta hand om en sjuk passagerare. Dessutom så har President Ben funnit stora skogsrikedomar och t.o.m. olja. Han bygger vidare på sitt stora Bensland.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
The Hectorrail loco can be found here http://www.e-buzz.se/forum/showpost....03&postcount=1. Everything else is my own repaints, but unreleased ------------------------------------------------------------ benkegbg & rely: Snyyyygt :). -------------------------------------------------------------- |
Wagon and loco
Hi ekan.
Thanks for your reply hope you will one day release the other stuf. Herlev |
4 bifogad(e) fil(er)
Några bilder bara ;).
|
Snyggt ekan vad använder du för gräs?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:20. |