Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Och då är det ju det här med att söka tillstånd för allt, så att man kan skicka med alla dessa objekt. Jag har faktiskt börjat göra en (maraton)lista på allt, men bara det, och all mailing till alla creators lär ju ta sin tid. Men tanken är (undrar hur länge jag har sagt det :Fnissa:) att bygget ska gå att ladda ner såsmåningom i.a.f. Mer bilder blir det under tiden. |
Fint! var har du fått signalerna? Är du beta testare?:)
|
Citat:
|
Sveriges i särklass snyggaste Trainz-layout - vad mer kan man önska? Jo att man kunde få till nåt liknande själv - men jag får väl ägna mig att få till rullande matrial till denna superbana.
|
Citat:
|
Elkanal's bane er oppe ved de beste av de Russiske, og det er ett stort kompliment. Funderer på å ta den og gjøre den litt mere Russisk også, når den sleppes ut.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Banverket will build a new rr-crossing :D. marmar: Nej, det är gammla signaler som jag har lagt lite makeup på :D. Tack allihopa för trevliga kommentarer :). |
Leaning object
1 bifogad(e) fil(er)
To Juhis: Click on the rotate button to make it active. (see to the right in the picture). Click on shift while you rotate the object. Doesn't work on everything. If not - you can add these lines in the config (make tabs to next column):
rotate (tab, tab tab...) 1 rotate-yz-range (tab,tab....) -180,180 And that's it! You can change 180 to 90 or whatever you want the objects gradient. |
Hur fasen, hinner du med allt Ekan.:confused:
Att både bygga så trovärdigt och sen hinna med, att kladda om objekt. |
Ekan, hur får du bilderna så skarpa?
|
Høst på smalsporbanen
http://i052.radikal.ru/1001/25/97c3d5d4a179.jpg |
|
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Allihop:tumme_upp::drool:
Visar två bilder jag bygger på. Det är Älvängen station med den rivna bangården och Göta älv:) |
5 bifogad(e) fil(er)
X5 ute på grönbete.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:30. |