![]() |
Kul att det går så bra.
Kämpa på. |
Oj, så snyggt det ser ut!! Svårt att tro för en så gammal simulator, verkligen.
|
Vackert Totte!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu överraskar jag lite om mitt landskapsbygge. 13km kvar till Herrljunga!:grin: |
Kul att se Totte, snyggt byggt! :)
|
kjempe bra Totte gleder med til du blir ferdig en gang i fremtiden men jeg har et spørsmål på Trollhätan 2 så manler det noen stasjoner og noen er for korte vil det bli rettet på neste versjon eller følgende stasjon har jeg sett som mangler Gamlestaden stasjon Lödöse S mangler og følgende stasjoner har litt for korte peronger Trollättan spor 1-2 og 3 Bohus stasjon samt andre stasjoner men om du ikke retter det opp så er det ikke noe problem er bare et spørsmål er veldig fornøyd med ruta
|
:tumme_upp: Kjempefint Totte , godt at du er i gang igjen :tumme_upp:
Fint bilde :grin: |
Ser bra ut, kul att du är igång igen!
Rely, det saknas stationer därför att dessa öppnades på nya dubbelspåret, innan dess var Älvängen den enda stationen mellan Trollhättan och Göteborg. Trollhättanrutten ser ut som banan såg ut förr, ca 2006. :) |
Tack forumvänner!
Det stämmer bra som Bönan skrev. Det är fram till år 2005 som banorna ser ut.;) |
Det ser fint ut! :)
Jag är lite nyfiken på vart banan ska sluta? |
Citat:
Stambanan slutar vid Herrljunga.;) |
Härligt att du är igång igen.
Ser kanonfint ut. Lycka till med det sista. |
Citat:
|
Inga stationer utom Göteborg C, Älvängen och Trollhättan C fanns före dubbelspåret, jag vet inte när de övriga stationerna stängde eller om perrongerna fanns kvar, men några tåguppehåll har inte skett på många år före det att dubbelspåret öppnade.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:24. |