![]() |
Kom på en grej. Även om inte det är aktuellt just nu så ska jag ju också bygga blå linjen. De stationerna där är ju ganska konstiga, så den vanliga underjordiska statiónen jag använder duger abslut inte. Ni får gärna tippsa om stationer som kan passa. Har Kista, den är med i Wase:s tbanepaket. Om någon 3d-byggare ville bygga några stationer på blå linjen åt mig så vore det fantstiskt!:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Gamla stan är under konstruktion. Säg gärna vad ni tycker!:p
|
Är detdär gamla stan eller slussen ?
|
Gamla Stan! Bygger jag så dåligt??:confused: :(
|
Citat:
var vid slussen som man brukar stå på och fota ner. Annars så ser det mycket bra ut, ser fram emot o köra :) |
Citat:
|
Ingen väg över gamla stans station?? Det hade jag besämt för mig. Men det är väl någon slags bro som går över stationen?
|
Nej, inte enligt Eniro.. Det går en väg över slussensidan, men inte över gamla stan :)
|
Ja, ja, jag minns väl fel. De två stationerna är ju spårmässigt ganska lika.
|
Citat:
och där ser man att det är en bildväg som kommer över stationen. |
1 bifogad(e) fil(er)
Mjae.. Bilvägen går inte över som en bro... Om ni ser på min teckning så är det.
EDIT: Ska se om jag kan rita en bättre bild ;) EDIT II: Gjorde en bättre bild.. Dock är den inte exakt, men gå in på Eniro och kolla =) |
1 bifogad(e) fil(er)
Bättre såhär?
|
Ja, det tycker jag. Det måste ju inte vara exakt ;) Sen går det en järnväg bredvid bilvägen, men den ser man ju knappt från spåren ändå.
|
På samma bro? Den får vara med ifall det inte blir för mycket objekt då.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:32. |