![]() |
Ja, det finns irl och är inte alltför ovanligt. Snyggt, du ska verkligen vara nöjd!:applad::applad::tumme_upp:
|
Tack bönan :)
----------------------------------- På bana två kommer det inte vara likadant som på bana ett med tidtabell eftersom det blir för svårt. Så när jag gör scenarion där kommer det vara olika från gång till gång. Dock kommer bana 1 styras av en tidtabell :) |
En update..
Banan är färdigbyggd, nu återstår signalnumrering, detaljering m.m Kommer tyvärr inte bli en kortare museietågssträcka. Kommer bara vara ett spår ut från Gamla Tutaboda som sen slutar. Hur som så ska rutten snart ut till mina betatestare (bl.a newS). Behöver inte fler betatestare än de jag redan pratat med. Linje två tar upp emot 30 min att köra och linje ett tar 24 min. Det har också blivit lite hastighetsökningar. Så nu ska jag snart börja med scenariorna :) |
Micke your postbox is full :inbox:
|
Fixed ;) .
|
Va fint du har gjort! En sak jag upptäckte att bryggorna saknar ovaler. Tänker du hänga upp ovaler?
|
Citat:
Vad är ovaler? :) |
Citat:
|
Äntligen är banan klar! Den går iväg till första beta-test ikväll. :)
|
Låter bra, härligt att den är klar!
|
Härligt! Blir till att köpa RW så jag kan testa!:drool::D
|
Så, nu är första beta-testet klart. Stort tack till newS som kollat på rutten och finslipat lite trackrules m.m.
Nu ska jag fixa lite detaljer jag har upptäckt när jag kört rutten, fixa lite scenarios och sedan ska rutten ev. testas igen. Men jag är enligt schema så rutten kommer att släppas den 21 april (på min födelsedag). Alltså bara 33 dagar kvar ;) Ha en trevlig dag! |
Hoppas det blir något scenarion med äktsvenska persontåg!
/anders |
Citat:
KMW: Du har 33 dagar på dig att producera klart 80-talare? :Fnissa: |
Citat:
För X7 kommer det bli 1 eller flera scenarion med, jag skulle kunna göra scenarios med loktåg också fast då behövs ju vagnar :rolleyes: Nej men tror du att vagnarna hinner bli klara till kanske 15 april så hinner jag slänga ihop ett scenario med dessa också. Frågan är då vad ett loktåg gör inne på bana 2 :rolleyes: ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:58. |